וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג התנצל וחזר לסגל הנטס, טייריס רייס בעדו: "הוא לא טעה"

צפו בכוכב ברוקלין חוזר בו מקידום הסרט האנטישמי: "הבנתי את הכוח שיש לקול שלי ואת ההשפעה שיש לי". אקס מכבי תל אביב גיבה

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

יממה לאחר הדיווחים על כך שקיירי אירווינג צפוי לחזור מהשעיה ולהשתתף במשחקה של ברוקלין נטס נגד ממפיס גריזליס, הרכז בן ה-30 השמיע אמש (שבת) התנצלות בפעם הראשונה על האקט שגרר ענישה נגדו: קידום סרט אנטישמי באמצעות קישור בטוויטר.

אירווינג הבהיר בראיון ל-"SNY": "אין בלבי שנאה ליהודים או לאיזשהו אדם שמזדהה כיהודי. אני לא אנטי יהודים או משהו כזה. היה קשה לשבת בבית עם המשפחה שלי שראתה את כל זה ושאלה שאלות. החלק הקל היה להסביר את עצמי, כי אני יודע מי אני ומה אני מייצג, אבל הקושי היה בתהליך העיכול של כל זה, ההבנה של הכוח שיש לקול שלי וההשפעה שיש לי. אני לא האליל של אף אחד, אבל אני בן אנוש שרוצה להשפיע ולגרום לשינוי. אני מתנצל לא רק בפני הקהילה היהודית, אלא גם בפני קרובי המשפחה שלי, כי הם יודעים שאני דוגל בדברים גדולים יותר".

כזכור, כוכב הנטס עמד במוקד הסערה בשלושת השבועות האחרונים. לא מעט שחקני עבר והווה ב-NBA, ביניהם דני אבדיה, ביקרו אותו על המעשה שהוביל את נייקי לבטל את החוזה עמו ואת ברוקלין להשעותו עד אשר יעמוד בשורה של תנאים. בתחילה התעקש אירווינג שלא להתנצל ולהכחיש כי הוא בעל עמדות אנטישמיות, אולם בסופו של דבר חזר בו וכעת הוא צפוי לשוב לפעילות, לפחות עד הפרשה החדשה. משחק החזרה שלו עשוי להיות כבר הלילה נגד ממפיס.

בינתיים אירווינג קיבל גיבוי לא צפוי משחקן מכבי תל אביב לשעבר, טייריס רייס. רייס, שזכור כמי שסחף את הצהובים לזכייה סנסציונית ביורוליג ב-2014, כתב: "מעולם לא דיברתי על העניין של קיירי אירווינג, אבל האיש לא טועה, ולא טעה אף פעם. אם אתם חושבים שהוא טעה, אתם צריכים לשים לב לא רק למה שהוא אמר, אלא לכל מה שקורה סביבכם ואתה בוחרים להתעלם ממנו. הוא לא זלזל באף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully