וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת קיירי: קניה ווסט טוען ששאקיל אוניל בוגד בשחורים בגלל עסקיו עם יהודים

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 10:58

אחרי ששאקיל אוניל כינה את אירווינג "אידיוט" בגלל הפוסט האנטישמי, קניה תקף את כוכב העבר. שאק, כהרגלו, ענה בעוקצנות משעשעת

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11/ספורט1

פרשת קיירי אירווינג יוצרת בימים האחרונים סערה גדולה ב-NBA ובארה"ב כולה, אחרי שכוכב ברוקלין נטס קידם ברשתות החברתיות סרט שכלל תכנים אנטישמיים, סירב לגנות את הפוסט שלו ולצאת נגדו, ואחרי מספר הצהרות שנויות במחלוקת הושעה הלילה (שישי) מקבוצתו. כזכור, מי שהחל בסערה האנטישמית היה קניה ווסט, הראפר המפורסם, שגם הוא בעקבות אמירות חריפות נגד יהודים והקהילה היהודית ספג מכה כלכלית קשה, כשאיבד מספר הסכמים עסקיים עם חברות כמו אדידס וגאפ שהחליטו להפסיק את השת"פ עמו.

הראפר קניה ווסט. רויטרס
לא מפסיק. ווסט/רויטרס

קניה ווסט החליט להראות סולידריות עם קיירי אירווינג, וגרר למשוואה את שאקיל אוניל, פרשן ה-NBA שכינה את קיירי "אידיוט". אוניל אמר ש"כואב לי שאנחנו צריכים לשבת פה ולדבר פה על דברים שפוגעים במשחק, שאנחנו צריכים להגיב על מה שאידיוט אחד עשה". קניה טוען ששאקיל בוגד בקהילת השחורים בארה"ב בגלל שהוא עושה עסקים עם יהודים, וצייץ בטוויטר בתגובה לדבריו של שאק: "הם גורמים לנו להתנהג בביריונות נגד עצמנו בגלל השותפים העסקיים שלנו". בהמשך הרחיב קניה, ופירט: "שאק נמצא בקשרים עסקיים עם ג'יימי סולטר", שהוא איש עסקים דנדי ממוצא יהודי. עוד טען קניה: "אתה לא יכול להיות אנטישמי, כשאתה שמי בעצמך", וכתב ש"זאת לא שנאה, אנחנו אהבה, אלוהים זה אהבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שאקיל, כהרגלו, לא נשאר שקט, והגיב לקניה: "תאמין לי שאתה לא מכיר אותי ככה. תדאג לעסקים של עצמך. ואם אצטט את מה שקניה ווסט הגדול אמר פעם, 'יש לי יותר כסף ממך, אז למה אני צריך להקשיב לך'. קח את עצמי, ותדאג קודם לעניינים במשפחה שלך. שיהיה לך יום טוב אח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully