וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "קיירי אידיוט", בארקלי: "סילבר היה צריך להשעות אותו"

כוכבי העבר מבקרים בחריפות את שחקנה של ברוקלין נטס, שהביע תמיכה בסרט אנטישמי ולא נענש: "אתה לא יכול לקחת 40 מיליון דולר מהקומישינר ולהעליב את הדת שלו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

קיירי אירווינג קידם בסוף השבוע סרט אנטישמי וספג ביקורת קשה מאוד, כולל מבעלי קבוצתו שלו שטען שהוא "מאוכזב" ושזו "פגיעה בכולנו", אבל בזמן שכוכב ברוקלין נטס משוכנע שהוא הקורבן, משחק כרגיל והלילה היה שותף להפסד השישי העונה, בו רשם משחק נפל שכלל 4 נקודות בלבד, הביקורות לא פוסקות ויש שיגידו רק הולכות וגוברות.

דברים קשים אמר הלילה (בין שלישי לרביעי) גם כוכב העבר והפרשן בשנים האחרונות, צ'ארלס בארקלי שבביקורת שלו לא פסח גם על הקומישינר אדם סילבר והתקשה להבין כיצד האיש החזק בליגה לא השעה את אירווינג.

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. רויטרס
תגובת אדם סילבר עוד תגיע? קיירי אירווינג/רויטרס

אירווינג מואשם באנטישמיות בעקבות הבעת תמיכה ברשתות החברתיות לסרט "עבריים לשחורים: התעוררי אמריקה השחורה", ולטענת בארקלי לא ייתכן שקומישינר יהודי יעבור על דבר כזה לסדר היום: "אני חושב שהוא היה צריך להשעות אותו. אני חושב שאדם צריך להשעות אותו", אמר כוכב העבר באולפן TNT, "קודם כל, אדם (סילבר) יהודי. אתה לא יכול לקחת ממנו 40 מיליון דולר ולהעליב את הדת שלו. אם אתם רוצים להעליב אותי אתם יכולים, אבל גם לי יש את הזכות לומר שאני לא נותן 40 מיליון דולר למי שמעליב את הדת שלי", טען.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צ'ארלס בארקלי מבקר את אדם סילבר

עוד אמר בארקלי: "אני חושב שב-NBA טעו כשלא השעו אותו. כבר הושעו ונקנסו בעבר אנשים שהשמיעו התבטאויות הומופוביות, אני חושב שצריך להשעות גם את כל מי שמעליב ופוגע בקהילה השחורה וגם הפעם צריכים להשעות או לפחות לקנוס. לא מאמין שאנחנו מדברים על האידיוט הזה".

"אידיוט": צפו בדבריו של שאקיל אוניל

דברים דומים אמר גם שאקיל אוניל, גם כן מכוכבי העבר הגדולים בליגה וכיום על תקן פרשן: "הייתי אחד הראשונים בטוויטר והבנתי את הכוח שיש לי ואת העובדה שעליי להיות זהיר. כואב לי שאני צריך לשבת כאן ולדבר על דברים כאלה שמפלגים, על מה שהאידיוט הזה עשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully