וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו את הסוכנות במחאה: גם ספורטאים מגנים את קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 19:28

שני כוכבי כדורסל ופוטבול הודיעו שהם מסרבים להיות מיוצגים על ידי הראפר בעקבות האמירות האנטישמיות שלו: "לדברי שנאה יש מחיר"

קליפ סיכום היום בספורט, 26.10/ספורט1

קניה ווסט ממשיך לשלם את המחיר על ההצהרות האנטישמיות שלו נגד יהודים, ובימים האחרונים גם ספורטאים ממשיכים במחאה נגדו ועוזבים את הסוכנות שלו שייצגה אותם. שחקן לוס אנג'לס ראמס ארון דונלד וכוכב בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון הודיעו שהם מתנתקים מהסוכנות שבבעלותו, על אף שחתמו עמה על חוזה רק בתחילת השנה. כזכור, השבוע גם חברת "אדידס" הודיעה שהיא מנתקת את השותפות המצליחה שלה עם Ye, שעורר סערה גדולה בארה"ב עם דבריו נגד היהודים.

דונלד, שהוכתר שלוש פעמים שחקן ההגנה של השנה ב-NFL, כתב יחד עם אשתו: "אנחנו מרגישים אחריות להעביר מסר ברור, שלדברי שנאה יש מחיר וכבני אדם עלינו לנהוג בצורה טובה יותר. אנחנו לא מאמינים שאנחנו צריכים להיות במקום שמאמין בדיכוי של אנשים ואפלייתם". בראון הבהיר: "אמשיך להתנגד לכל גילוי של אנטישמיות או גזענות, כל ביטוי שנאה ודיכוי של כל אדם".

הראפר קניה ווסט. רויטרס
משלם את המחיר. קניה/רויטרס
ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס. Elsa, GettyImages
מגנים ומתנערים. בראון/GettyImages, Elsa

לא מדובר בסוכן שמייצג את השניים בעסקאות שקשורות לחוזים שלהם עם הקבוצות המקצועניות שבהן הם משחקים - אלא סוכנות שאמורה לייצג אותם בשיווק ומיתוג. הסוכנות בהגדרתה אף מגדירה עצמה כ"מרוכזת בתמיכה מקצועית ב-wellness", ונשיאה הוא אנטוניו בראון, שחקן הפוטבול.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully