וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ של אמא של קיליאן אמבפה מבהיר: המתיחות עם פ.ס.ז' בשיאה

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 18:55

אחרי השבוע הסוער והשמועות הבלתי פוסקות, אמא של קיליאן אמבפה ריטווטה פוסט שטען כי בנה "מושמץ" ושבקבוצה מנסים "לדחוף אותו החוצה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

אם מישהו עדיין מפקפק במתיחות בין קיליאן אמבפה לבין פריז סן ז'רמן, היום (חמישי) אמא של הכדורגלן עשתה ריטוויט לציוץ שהביע תמיכה בבנה, והמחישה את חוסר האמון בין הצדדים.

השבוע האחרון היה סוער מאוד עבור אמבפה. חודשיים בלבד מאז שחתם על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות בעיר האורות, בספרד ובצרפת פורסם כי הכוכב החליט לעזוב את הקבוצה כבר בינואר הקרוב. פריז סן ז'רמן נאלצה להוציא הכחשה, וטענה שהוא "מעולם לא אמר שהוא רוצה לעזוב". אחת הסיבות לבקשת העזיבה של אמבפה, על פי הדיווח, הייתה כי "ליאו מסי הפך לכל יכול בחדר ההלבשה". תיירי הנרי אף ביקר את השחקן, ואמר ש"הוא שם את עצמו מעל המועדון".

ואם זה לא היה מספיק עבור פ.ס.ז', בצרפת פורסם אתמול תחקיר חדש הקשור לשחקן ולמועדון, דווקא מהשנים הראשונות של אמבפה באלופת צרפת. על פי הפרסום של "מדיהפארט", המועדון הפעיל רשת של בוטים, משתמשים מזויפים ברשתות החברתיות, על מנת להוביל קמפיינים כנגד גופי תקשורת ואפילו כנגד אנשים מהמועדון - ביניהם אמבפה.

קיליאן אמבפה, שחקן נבחרת צרפת. FRANCK FIFE, GettyImages
יותר מדי כותרות סביבו. אמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE

בנוסף, היום "ל'אקיפ" הצרפתי דיווח ש"קיליאן אמבפה עומד במרכזה של מתיחות בחדר ההלבשה של פ.ס.ז' ואיבד את התמיכה של חבריו, כשמספר שחקנים זועמים על היחס הפריבילגי שהוא מקבל מהמועדון". כזכור, עם חתימתו על החוזה החדש, בצרפת דווח שבין השאר אמבפה קיבל יכולת להשפיע על הסגל ויהיה שותף בקבלת החלטות מקצועיות. ב"לה פריסיאן" דווח שאמבפה רוצה לעזוב כי הוא "מרגיש נבגד" על ידי ההנהלה. היום ב"לאקיפ" חבר הנהלה של פריז סן ז'רמן אמר בעילום שם ש"יום אחד קיליאן מגיע למתחם מחויך, מתבדח, מברך את כולם, ולמחרת הוא מגיע ולא מוציא מילה, לא מדבר עם אף אחד ולא מסתכל על אף אחד. וככה זה מתחילת העונה".

"אמבפה מרגיז עוד ועוד אנשים במועדון הזה", הוסיפו ב"ל'אקיפ", הדיווחים על רצונו לעזוב רק חיזקו את התחושה של האנשים על כפיות טובה מצד האיש שמרגיש שהוא כל יכול במועדון". על רקע השמועות והדיווחים הבלתי פוסקים סביב הכדורגלן, אמא שלו, למארי פאייזה, עשתה ריטוויט לפוסט שטען שהבן שלה הוא קורבן של השמצות. בפוסט נכתב: "מה התועלת במידע שמשמיץ את קיליאן? זו הוכחה שכולם מובילים מסע הכפשות, שגורם לקיליאן להיגעת ודוחף אותו לעזוב את המועדון". כאמור, התמיכה של אמו במסר הזה מבהיר: המתיחות בשיאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully