וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאמבפה נמאס מההתנהלות של פריז, דורש לעזוב בינואר לריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 17:06

בספרד ובצרפת מיישרים קו: הכוכב, שרק במאי האריך את חוזהו בשורות אלופת צרפת, דורש לעזוב כבר בחלון ההעברות הקרוב ויהיה מחר במדריד. בפ.ס.ז' מסרבים למכור אותו לבלאנקוס, אך מוכנים להקשיב להצעה מליברפול

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

פריז סן ז'רמן יצאה מגדרה כדי להשאיר בשורותיה את קיליאן אמבפה. הבעלים הקטארים הפכו אותו לשחקן עם השכר הגבוה בעולם ואפילו נשיא צרפת התגייס למאמצי השכנוע. אלא שאחרי שחתם על חוזה חדש, הכוכב של פריז נמצא במרכזה של סערה בצרפת בעקבות הדיווחים על יחסים מעורערים עם המאמן כריסטוף גאלטייה וגם עם ההנהלה, שהפרה הבטחה לפיה היא תחתים חלוץ בכיר הקיץ.

אחרי שב"רדיו מונטה קרלו" טענו שאמבפה ינסה לממש את העזיבה שלו כבר בינואר הקרוב, בספרד לוקחים את הדיווחים האלו צעד קדימה וטוענים: הכוכב הגדול רוצה לעזוב במיידית את המועדון וכבר מחר הוא יהיה במדריד, אולי כחלק מקידום המעבר שלו לשורות אלופת אירופה. אמבפה כידוע ישחק היום עם פריז סן ז'רמן נגד בנפיקה בבית של מכבי חיפה בליגת האלופות, ולפי הדיווח כבר מחר הוא יהיה בספרד.

יש לציין כי בדיווח של עיתונאי "מארקה" מרקיו קורטחנה, עזיבה בינואר נראית בלתי אפשרית מכיוון שפריז סן ז'רמן מסרבת למכור אותו לריאל מדריד. עם זאת, על פי הידיעה, היא כן תשקול את מכירתו לליברפול.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. רויטרס
יעזוב חרף כל המאמצים להשאירו? אמבפה/רויטרס

כזכור, אמבפה חתם על חוזה חדש עד 2025 רק במאי האחרון, למרות שהוא היה קרוב מאוד למעבר לריאל מדריד. הבלאנקוס עדיין חושקים בשחקן, שלדעת רבים נחשב לטוב בעולם כיום. אמבפה כבש שמונה שערי ליגה בתשע הופעות בלבד ושלושה שערים נוספים בליגת האלופות, אך שלח ביקורת מרומזת לגאלטייה אחרי ה-0:0 מול ריימס במחזור האחרון.

כך או כך, כדי להחתים את אמבפה ריאל מדריד תהיה חייבת לשלם דמי העברה וגם לשלם שכר עתק לחלוץ, אך אין ספק שמבחינה מקצועית הבלאנקוס, שמחזיקים חלוץ אחד בלבד בסגל, נואשים לחיזוק בחלק ההתקפי ועשויים לפתוח את הארנק בשביל הנכס הגדול מכולם.

אגב, לא רק אמבפה חש נבגד ורוצה לעזוב את פריז סן ז'רמן, כי לטענת "לה פריזיאן" מרגיש כך גם לואיס קמפוס, שמונה רק לאחרונה ליועץ ספורטיבי במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully