וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום בצרפת: "פ.ס.ז' הפעילה בוטים כדי לתקוף ברשתות את אמבפה"

המועדון הזין חשבונות מזויפים במידע בתמורה להובלת קמפיינים כנגד גופי תקשורת ואנשים מהקבוצה, ביניהם הכוכב

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 12.10/ספורט1

48 השעות האחרונות היו מסעירות במיוחד עבור פריז סן ז'רמן וקיליאן אמבפה. חודשיים בלבד מאז שחתם על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות בעיר האורות, בספרד ובצרפת פורסם כי הכוכב החליט לעזוב את הקבוצה כבר בינואר הקרוב. אם זה לא היה מספיק עבור פ.ס.ז', בצרפת פורסם היום (רביעי) תחקיר חדש הקשור לשחקן ולמועדון, דווקא מהשנים הראשונות של אמבפה באלופת צרפת.

על פי הפרסום של "מדיהפארט", המועדון הפעיל רשת של בוטים, משתמשים מזויפים ברשתות החברתיות, על מנת להוביל קמפיינים כנגד גופי תקשורת ואפילו כנגד אנשים מהמועדון - ביניהם אמבפה.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE, GettyImages
פרסום חריג בצרפת. אמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE

אחת הדוגמאות מהתחקיר התרחשה במרץ 2019, כאשר השמועות על מעבר של הצרפתי לריאל מדריד היו בעיצומן. הצרפתי אמר שהוא רוצה להישאר למרות עוד הדחה מאכזבת בשמינית גמר ליגת האלופות (נגד מנצ'סטר יונייטד), וחשבון הטוויטר "פנמה סקוואד" - אותו בתחקיר מציינים כחשבון ששיתף פעולה עם המועדון - בירך את אמבפה על האמירה אך הוסיף כי על השחקנים "להיות בשקט ולעבוד קשה", בעקבות ההדחה.

אותו החשבון ככל הנראה קיבל מידע מתוך המועדון, בעיקר בכל הנוגע לחלון ההעברות, בכדי שיצבור פופולריות ובשביל שהמסרים שהוא מעביר יגיעו לכמה שיותר גולשים. "מדיהפארט" יצרה קשר עם פ.ס.ז' בעת פרסום התחקיר, ואלופת צרפת הכחישה את הפרסומים: "מעולם לא יצרנו קשר עם סוכנות כדי לפגוע באנשים או בגופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully