וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן מכחישה: "אמבפה מעולם לא אמר שהוא רוצה לעזוב"

כך טען המנהל המקצועי לואיס קמפוס. אחת הסיבות לבקשת העזיבה: "מסי הפך לכל יכול בחדר ההלבשה". ריאל מדריד שוב בהמתנה

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

ברחבי היבשת מיישרים קו: קיליאן אמבפה מעוניין לעזוב את פריז סן ז'רמן כבר בחלון ההעברות של ינואר, למרות שהאריך את חוזהו בקבוצה לפני פחות מחצי שנה אחרי סאגה ארוכה ומתוקשרת. הטענות העיקריות של אמבפה ומקורביו כלפי פ.ס.ז' נוגעות בעיקר לשלושה נושאים עיקריים: לטענתם, פ.ס.ז' לא עמדה בהבטחות שניתנו לשחקן לפני החתימה על החוזה, הטעתה אותו בנוגע לתוכנית הרכש בקיץ האחרון ואף הבטיחה לו שיוצב במיקום אחר על כר הדשא.

מקורבים לאמבפה צוטטו אחר הצהריים בתקשורת הצרפתית כאומרים ש"פ.ס.ז' מכרה לו שקרים. הציגו לו מצג שווא, של פרוייקט שהוא אמור להיות בו המנהיג היחיד. קיליאן בעצמו אמר 'עשינו טעות גדולה, כולנו. ואני הראשון'. הוא במצב בעייתי מאוד". על פי דיווחים נוספים, אמבפה בישר לפ.ס.ז' על כוונתו לעזוב לפני סיום החוזה חודשיים בלבד לאחר שחתם עליו, וכעת הוא מנסה להפעיל על המועדון לחץ כדי למכור אותו כמה שיותר מוקדם. על פי דיווח נוסף מהתקשורת הספרדית, אחת הסיבות לבקשה היא העובדה שבניגוד להערכות הראשוניות, אמבפה לא הפך לאוטוריטה העליונה בחדר ההלבשה, אלא רק לסגן של ליאו מסי.

"מקורות בחדר ההלבשה של פ.ס.ז' טוענים שמסי הפך להיות כל יכול במועדון. יש לו כוח בידיים כמו בימיו בברצלונה. אמבפה מעריך שבסיטואציה הנוכחית, הסיכויים של פ.ס.ז' לזכות בליגת האלופות קטנים".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. John Berry, GettyImages
מחול השדים מתחיל מחדש. אמבפה/GettyImages, John Berry

הפרוצדורה בדרך לשם אמורה להיות מסובכת למדי: פ.ס.ז' מתעקשת שהדיווחים האחרונים הם "שטויות" ו"שקר מוחלט", משוכנעת שמאחורי ההדלפות עומדים גורמים בעלי אינטרסים המקורבים לאמבפה (בראשם הסוכנים שלו) ובכל מקרה לא תסכים למכור אותו בפחות מ-400 מיליון יורו. הסיכוי שאמבפה יימכר בינואר "שואף לאפס" על פי התקשורת הצרפתית, וגם אם המועדון יתרצה וימכור אותו בקיץ - הוא מתכוון לעשות הכל כדי שזה לא יהיה לריאל מדריד, הקבוצה איתה פלירטט אמבפה במשך תקופה ממושכת בטרם התחייב לפ.ס.ז' בחוזהו החדש.

על פי הדיווחים, פ.ס.ז' תעמוד על רגליה האחוריות כדי לא להעביר את אמבפה לריאל, ואף תהיה מוכנה להתגמש במחיר כדי למכור אותו לקבוצה אחרת שתתעניין בו ותסכים לשלם סכומים גבוהים, כמו ליברפול למשל. כך או כך, ריאל כבר בעמדת המתנה מחודשת לאמבפה, אחרי שכבר נראה היה שהיא יורדת ממנו.

על פי האתר הצרפתי "RMC", "ריאל לא אמרה נואש בכל הנוגע לאפשרות להחתים את אמבפה, לא זנחה את החיזורים אחריו, ועדיין בונה על התוכנית להחתים חלוץ מהטופ העולמי - אמבפה או ארלינג הולאנד - בקיץ 2023 או 2024.

כשעה לפני פתיחת המשחק מול בנפיקה, המנהל המקצועי לואיס קמפוס, שבעצמו עשוי לעזוב, הכחיש את הדיווחים השונים: "אמבפה מעולם לא אמר לי או לנשיא שהוא רוצה לעזוב בינואר. אני יוצא נגד כל המידע הזה". על השמועות לגבי עתידו שלו אמר: "יש לי חוזה לשלוש שנים ואני שמח להיות כאן, זה הבית שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully