וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה גונן על אמבפה: "הוא נתן תשובה לשמועות המרושעות עליו"

מאמן פ.ס.ז' התייחס לדיווחים על כך שכוכבו נחוש לעזוב: "הוא שיחק בצורה אינטנסיבית ולא ראיתי ממנו משהו שונה בגישה". תיירי הנרי לא ריחם: "הוא שם את עצמו מעל המועדון"

קליפ סיכום היום בספורט, 12.10/ספורט1

קיליאן אמבפה שוב בכותרות וזה שוב קורה בהקשרים לא מחמיאים - אפילו אחרי שכבש הערב (שלישי) ב-1:1 של פריז סן ז'רמן נגד בנפיקה ליסבון, והפך לגדול הכובשים של המועדון בליגת האלופות. אמבפה כבש בפנדל וחגג את שערו ה-31 בליגת האלופות במדי מועדון הפאר, כשהוא חולף על פני אדינסון קבאני שהחזיק איתו בשיא בצוותא עד היום. אמבפה אף נראה כמי שנפצע לקראת סיום, אבל הכותרות אחרי המשחק לא עסקו במצבו הרפואי או בסטטוס המקצועי שלו - אלא בעתידו.

כזכור, אתמול אישרו עיתונאי כדורגל בכירים רבים שאמבפה ביקש לעזוב את הקבוצה בינואר, פחות מחצי שנה אחרי שהאריך חוזה. בין היתר, אחד ההסברים לכך היה העובדה שאמבפה מאוכזב מהתפקיד בו כריסטוף גאלטייה מציב אותו. על פי דיווחים, פ.ס.ז' הבטיחה לאמבפה שניימאר יימכר בקיץ, ושאמבפה ישחק בתפקיד חופשי בהתקפה, מה שלא ממש קורה עד עכשיו.

אמש הוא ספג ביקורת קטלנית מתיירי הנרי. "המועדון יותר גדול מכל דבר אחר", הסביר חלוץ העבר האגדי. "אשתמש בסיפור מהקריירה שלי: לא אהבתי את העמדה ששיחקתי בברצלונה, אבל הייתי חייב לעשות את זה למען הקבוצה. לא שמעתי אף אחד אומר, 'וואו, איזו מחווה יפה מצידו של תיירי'. במהלך הקריירה למדתי דבר אחד חשוב: אם הבוס מבקש ממך לעשות משהו, אתה עושה אותו למען הקבוצה. אם הקבוצה הייתה מפסידה, הייתי מבין את הטענות שלו, אבל הקבוצה מנצחת. אני לא יודע מה הבטיחו לו, אבל מבחוץ נראה שהוא לא שמע 'לא' אפילו פעם אחת בחייו. הוא חושב שהוא לא משחק בעמדה שעוזרת לו להצטיין, אבל אם זה מה שיעזור לקבוצה להיות טובה יותר, הוא צריך לעשות את זה. אם הוא חושב שהוא גדול יותר מהמועדון, זו טעות, טעות גדולה. למעשה, זה החטא הכי גדול שכדורגלן יכול לחטוא בו".

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. David S. Bustamante, GettyImages
שוב בכותרות, ושוב בנסיבות הלא נכונות. אמבפה/GettyImages, David S. Bustamante

אחרי המשחק אתמול התייחס סרחיו ראמוס לעתידו של אמבפה ואמר: "אני לא מאמין לשמועות, הוא לא יעזוב בינואר או בקיץ. אני חבר טוב מאוד של קיליאן, ויודע שהוא מאושר לשחק בפ.ס.ז'. הוא שמח מאוד להיות כאן. אל תאמינו למה שכותבים בעיתונים".

כריסטוף גאלטייה מאמנו של אמבפה ניסה לגונן עליו כשאמר: "אני לא יודע כלום. אני יודע שיש שמועה שהפכה לחדשות וכמעט להצהרה. לא ראיתי שום דבר שונה מאמבפה, הפתיע אותי שזה יצא לפני משחק חשוב. לא שמעתי שום דיבורים סביבו. קיליא שיחק מצוין ובצורה אינטנסיבית. הוא נתן תשובה לשמועות המרושעות הללו שיצאו לפני המשחק כדי לפגוע בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully