וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלון נסגר: מוחמד עוואד עבר לסכנין, זיו מורגן נשאר בקרית שמונה

החלוץ שוחרר ממכבי חיפה, ששלחה את דהן בהשאלה לבית"ר ואת יפרח לחדרה. אספה חזר לאשדוד, רוי רביבו ודור תורג'מן נשארו במכבי תל אביב

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

זהו זה. חלון ההעברות של ליגת העל - אחד הארוכים ביותר בכדורגל האירופי - ננעל הערב (רביעי) בשעה 19:00. מכבי תל אביב החתימה ברגע האחרון את יונתן כהן, להפועל באר שבע יש זר חדש וגם בית"ר ירושלים ובני סכנין התחדשו ביום האחרון. כך זה קרה.

יונתן כהן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד ליגיונר חזר למדים הצהובים. יונתן כהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

19:00 - מכבי תל אביב החזירה עוד בן אובד. אחרי משא ומתן מפרך, יונתן כהן חתם רשמית על חוזה לשלוש שנים ויצטרף לסגל של ולאדן איביץ'. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

18:58 - מ.ס. אשדוד שאלה ממכבי חיפה לעונה אחת את הקשר מוחמד עאמר בן ה-19. בעונה הקודמת רשם שבעה בישולים בקבוצת הנוער הירוקה. גם יצחק אספה, שמתאמן באשדוד בחודשים האחרונים, חזר רשמית אחרי ששיחק בבני יהודה בעונה שעברה (יניב טוכמן)

18:55 - הפועל באר שבע הודיעה על צירופו של אדריאן פאון, שחקן הכנף הרומני שהגיע כמושאל מקלוז' לעונה אחת. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

18:09 - רוי רביבו יישאר בסופו של דבר במכבי תל אביב לפחות עד ינואר. מכבי תל אביב התנתה את השאלת רביבו בחתימה שלו על הארכת חוזה בתנאים שלה. השחקן, באמצעות סוכנו אבי נמני, הגיש הצעה נגדית, אבל הצדדים לא התקדמו. המגן השמאלי בן ה-19 שהיה חלק מנבחרת הנוער המצליחה שהגיעה לגמר היורו, לא צפוי לקבל את השחרור לביתר ירושלים, נס ציונה או חדרה שרצו אותו. (יניב טוכמן)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדריאן פאון הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
להפועל באר שבע יש זר חדש. אדריאן פאון/אתר רשמי, הפועל באר שבע

18:08 - אדריאן פאון עבר את רוב הבדיקות הרפואיות לקראת חתימה בהפועל באר שבע, שם אופטימיים לגבי השלמת עסקת ההשאלה מקלוז' לפני סגירת החלון. אור בלוריאן ואנדרה מרטינס יישארו בסגל. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

17:50 - מוחמד עוואד עבר לבני סכנין. מכבי חיפה, לה היה שייך החלוץ בן ה-25, הודיעה על שחרורו לתחנה הרביעית שלו בקריירה, אחרי הירוקים, לך פוזנן ומכבי פתח תקוה. (שלמה וייס)

17:40 - השעון מתקתק ונראה שעסקת זיו מורגן להפועל באר שבע כבר לא תצא אל הפועל בחלון הנוכחי. המגן/בלם ביקש סכומים גבוהים מאוד ביחס למה שמשלמים לשחקנים במעמד כזה בבאר שבע. (שלמה וייס ויניב טוכמן)

האזינו: שלמה וייס על החידושים בהפועל חיפה

15:51 - אם זיו מורגן יעבור להפועל באר שבע, עירוני קרית שמונה צפויה להחתים את אורן ביטון. המגן השמאלי הוא שחקן חופשי ורשאי לחתום גם אחרי שחלון ההעברות ייסגר. (שלמה וייס)

15:34 - חאתם עבד אלחמיד ומוחמד קמארה עברו בבקרת התקציבים ויעמדו לרשותה של הפועל חיפה ביום שבת נגד עירוני קרית שמונה. אנדריי מירון הוקפא. (שלמה וייס)

15:00 - הפועל אום אל פאחם מהלאומית החתימה את מידו בדארנה, החלוץ בן ה-27 שגדל בבני סכנין ושיחק בשנתיים האחרונות בהפועל רעננה.

אורי דהן שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברוכים הבאים לבירה. אורי דהן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

15:00 - הושלמה העברת אורי דהן ממכבי חיפה לבית"ר ירושלים בהשאלה עד סוף העונה. (אופיר סער) לידיעה המלאה

12:58 - מכבי תל אביב ממתינה לנחיתת יונתן כהן בארץ ובמקביל החליטה לא לשחרר את דור תורג'מן בהשאלה. מספר קבוצות התעניינו בחלוץ נבחרת הנוער, אבל המנהל המקצועי ברק יצחקי והמאמן ולאדן איביץ' מעריכים שהוא ישתלב כמחליף אחרי שסיים טירונות בצבא. החלוץ חזר לאימונים השבוע וילחם על דקות. ההחלטה בעניין תורג'מן נובעת גם מההישארות עם חמישה זרים עד ינואר. כהן יחתום ויהווה אלטרנטיבה ראשונה לערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' וללא חלוץ זר, יוכל תורג'מן להתחרות על מקום בחלק הקדמי. (יניב טוכמן)

12:44 - הפועל חדרה בדקה את האופצייה לצרף את רועי קהת. בשלב זה השחקן נוטה להישאר בקרית שמונה למרות ההתעניינות של חדרה וריינה, אך בקבוצתו לא פוסלים התפתחויות עד סוף היום ומעבר שלו לקבוצה אחרת. (שלמה וייס)

אדריאן פאון במדי קלוז'. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
מרומניה לישראל. אדריאן פאון/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

12:40 - ברומניה מדווים על העברת אדריאן פאון מקלוז' להפועל באר שבע: מתווה של השאלה לעונה עם אופציית רכישה; ההשאלה תעלה לבאר שבע 200 אלף יורו ואם היא תחליט לממש את האופציה, היא תשלם 500 אלף יורו נוספים. לידיעה המלאה

11:35 - הבלם עומר יצחקי חתם בבני יהודה מהליגה הלאומית ואמר: "שמח לחתום במועדון גדול כמו בני יהודה, מחכה כבר למפגש עם האוהדים ולשמח אותם על המגרש".

10:53 - הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, הגיע להסכמות עם ראשי הפועל באר שבע על מכירתו של זיו מורגן למחזיקת הגביע. על פי המתווה, אביב סולומון לא יעשה את הדרך ההפוכה אחרי שהוא לא הגיע להסכמה עם שרצקי. מורגן מתאמן בשעה זו עם קרית שמונה ועדיין אין סיכום בינו לבין באר שבע. אם הוא יעבור, הצפוניים יצרפו מגן שמאלי. (שלמה וייס)

נהוראי יפרח, הפועל חדרה. הפועל חדרה, אתר רשמי
תחנה שנייה בליגת העל. נהוראי יפרח/אתר רשמי, הפועל חדרה

9:47 - בני ריינה פנו רשמית למכבי חיפה בניסיון לשאול את מאור לוי, אבל הירוקים השיבו בשלילה. (שלמה וייס)

9:36 - אורי דהן הגיע לבית וגן לקראת החתימה בבית"ר ירושלים. (אופיר סער)

9:35 - נהוראי יפרח בן ה-19 הושאל ממכבי חיפה להפועל חדרה עד לסיום העונה. יפרח שהיה חלק מנבחרת הנוער שזכתה במקום השני ביורו 2022, הושאל בעונה שעברה להפועל עפולה. שחקן הכנף שחתם באמצעות סוכניו רועי סמוני ואבי נמני אמר היום: "אני שמח להגיע למועדון כמו חדרה, שידוע בהשבחת שחקנים ובמתן צ'אנס לצעירים. מקווה מאוד לשחק כמה שיותר ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה". (רענן ברנובסקי)

שחקן מ.ס. אשדוד זקאריה מוגיס. לירון מולדובן
בדרך חזרה לאשדוד. זקריה מוגיס/לירון מולדובן

9:26 - סוכמה עסקת העברתו של יונתן כהן מפיזה למכבי תל אביב. שחקן ההתקפה יעלה על טיסה מאיטליה לישראל בשעה הקרובה וישלים את חזרתו לקרית שלום לפני שחלון ההעברות ייסגר. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

8:53 - העברות בליגה הלאומית: מרשל אודה שפתח את העונה בהפועל אום אל פאחם, עבר אתמול להפועל כפר סבא. עבדאללה חליחל ששוחרר מאל נסאר מאיחוד האמירויות, הצטרף למ.ס. כפר קאסם.

8:22 - הפתעה. זקאריה מוגיס אמור להירשם היום כזר השישי של מ.ס. אשדוד. החלוץ שהושאל בעונה שעברה להפועל רמת גן, התאמן בשבועות האחרונים באשדוד שניסתה למצוא לו קבוצה. אלא שבמקביל הקבוצה מעיר הנמל לא מצאה את הזר השישי שהיא רצתה לצרף וכך נסללה הדרך להישארותו של מוגיס בקבוצה. (יניב טוכמן)

שחקן הפועל תל אביב גודפריד רומראטו. קובי אליהו
פתרון גם בשביל הפועל תל אביב וגם בשביל הפועל חדרה. גודפריד רומראטו/קובי אליהו

8:20 - הפועל חיפה תרשום היום בבקרה את מוחמד קמארה וחאתם עבד אלחמיד כאשר ההקפאה של אנדריי מירון תיכנס לתוקף. (שלמה וייס)

8:17 - שחקן הכנף הרומני אדריאן פאון, צפוי לחתום היום בהפועל באר שבע ולהצטרף אליה מקלוז'. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

8:11 - כפי שפורסם בוואלה! ספורט, גודפריד רומארטו מתקרב להפועל חדרה, אחרי שזו סיכמה עם הפועל תל אביב שאמורה לשלם כמחצית משכרו של ההולנדי. (רענו ברנובסקי)

מוחמד עוואד שחקן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
יחזור לעצמו בסכנין? מוחמד עוואד/מאור אלקסלסי

7:45 - אחרי השחרור של חאתם עבד אלחמיד ודוד קלטינס, הפועל באר שבע שואפת לצרף שחקן עד סגירת החלון. זיו מורגן נמצא על הכוונת אבל לא מתלהב לעבור לקבוצה בשלב זה, ובמקביל נמשך החיפוש גם בשוק הזר (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

7:34 - בני סכנין מעוניינת לצרף את מוחמד עוואד, אבל הציפייה היא שמכבי חיפה תישא כמעט בכל שכרו, מה שעלול לטרפד את העסקה. לחיפה אין כוונה לשלם את רוב שכרו של החלוץ ומוכנים למכור אותו ולא להשאיל. "יש רצון לצרף את עוואד אבל אין כסף למהלך, ננסה לסדר זאת במהלך היום", סיפר גורם בסכנין. (שלמה וייס)

7:33 - נהוראי יפרח צפוי להיפגש בשעות הקרובות עם ראשי הפועל חדרה כדי לחתום בקבוצה לעונה אחת ולעבור בהשאלה ממכבי חיפה (שלמה וייס).

רועי קהת, עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
יעזוב את קרית שמונה עד סגירת החלון? רועי קהת/מאור אלקסלסי

7:15 - התקדמות בשיחות בין מכבי תל אביב לפיזה על חזרה של יונתן כהן לישראל. בשעות הלילה העלו שני המועדונים הילוך במשא ומתן, ובמקביל הצהובים גם העמיקו את השיחות עם השחקן עצמו במטרה להחזירו בחוזה רב שנתי. (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

6:35 - בית"ר ירושלים לקראת עוד החתמה. אורי דהן אמור לחתום ולהצטרף היום לאימונים, אחרי שיעזוב את מכבי חיפה (אופיר סער).

6:30 - בני ריינה מנסה לצרף קשר בעל שם לפני סגירת החלון. אחת האפשרויות שנבדקו היא לצרף את רועי קהת, אם הקשר ישוחרר מעירוני קרית שמונה. הצפוניים מסכימים למהלך, אבל הקשר עצמו לא מתלהב ממעבר לעולה החדשה. למרות זאת במהלך היום מעריכים בקרית שמונה שיופעלו לחצים מצד ריינה לצרף את קהת. במקביל העולה החדשה מפעילה לחצים על שלומי אזולאי הקשר מהפועל תל אביב, ומקווה לצרף אחד מהשניים (רענן ברנובסקי ואופיר סער).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully