וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פאון חתם בהפועל באר שבע: "הובאן סיפר לי על החוויות"

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 19:03

שחקן הכנף בן ה-27 הגיע כמושאל מקלוז' לעונה אחת עם אופציית רכישה, וסיפר על השיחה עם הרומני הקודם של באר שבע

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:1/ספורט1

שחקן הכנף הרומני אדריאן אלכסנדרו-פאון חתם היום (רביעי) בהפועל באר שבע לעונה אחת. הרומני בן ה-27 נחת בישראל, עבר את הבדיקות הרפואיות ועסקת ההשאלה הושלמה עוד לפני סגירת החלון. על פי הדיווחים ברומניה, ההשאלה תעלה להפועל באר שבע 200 אלף יורו ואם היא תחליט לממש את האופציה, היא תשלם 500 אלף יורו נוספים.

הקשר אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף להפועל באר שבע. אחד מהאנשים איתם שוחחתי לפני המעבר היה חברי לקבוצה לשעבר, אובידיו הובאן. אובידיו סיפר לי על המועדון ועל הרגעים הגדולים שהוא חווה כאן. שמעתי ממנו רבות על הקהל המדהים, שאותו אני מצפה לפגוש כבר במשחקים הקרובים".

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "אני מברך את אדריאן על הצטרפותו ומאחל לו הצלחה רבה".

אדריאן פאון הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
בהמלצת אובידיו הובאן. אדריאן פאון/אתר רשמי, הפועל באר שבע

פאון שיחק כל הקריירה בקלוז' וזכה איתה בלא פחות מ-5 אליפויות רומניה. העונה הוא הספיק לרשום 16 הופעות בכל המסגרות ובהן לכבוש שער אחד ולבשל שער נוסף. פאון יש הופעה אחת בנבחרת רומניה, בהפסד 1:0 לאנגליה במשחק ידידות ביוני 2021.

במרבית הקריירה הוצב פאון בכנף שמאל (עם רגל ימין ההפוכה), אבל הוא יכול להיות מתופקד גם בכנף ימין וכקשר התקפי. עונת השיא שלו הייתה 2019/20, בה כבש 7 שערים ובישל 7 נוספים. את העונה שעברה סיים עם שער אחד ו-4 בישולים. בסך הכול רשם בקלוז' 307 הופעות בכל המסגרות ובהן כבש 29 שערים והוסיף 31 בישולים.

אגב, ברומניה מדגישים שאלכסנדרו הוא חלק משם המשפחה (אלכסנדרו-פאון) ולא שמו הפרטי של השחקן - טעות שבמרוצת השנים מעט השתרשה. במולדתו הוא ידוע בדרך כלל כאדריאן פאון ובריאיון לפני כמה שנים אמר: "אל תקראו לי אלכס, אלא אדריאן. אלכסנדרו הוא חלק משם המשפחה שלי, יש לי שניים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אדריאן פאון שחקן נבחרת רומניה לפני לוק שואו שחקן נבחרת אנגליה. Paul ELLIS / POOL / AFP, GettyImages
הופעה אחת בנבחרת רומניה. אדריאן פאון לפני לוק שואו ביוני 2021/GettyImages, Paul ELLIS / POOL / AFP

במקביל להנחתתו של פאון, פתחה הבוקר (רביעי) הפועל באר שבע את ההכנות למשחק מול מכבי נתניה בשבת. המאמן אליניב ברדה נתן לשחקניו חופשה ארוכה כדי להתאושש מהעומס שהיה עליהם במשך שלושה שבועות בשתי המסגרות. למעשה, יצאו השחקנים לחופשה ביום שישי והבוקר יתייצבו בבית האדום, אז גם יידע המאמן מה מצבו של רועי גורדנה שסחב קצת כאבים בברכו.

במהלך השבוע האחרון נפרדה הפועל באר שבע מחאתם עבד אלחמיד ודוד קלטינס וחסכה כסף רב על המשכורות שלהם. הבעלים אלונה ברקת רצתה לסגור מהלך גם במישור המקומי, בעיקר זיו מורגן מקרית שמונה, אבל המגן הציב דרישות כספיות גבוהות ביחס למה שמשלמים בבאר שבע לשחקנים במעמד הזה.

בקבוצה יצטרכו להסתדר במשחקים הקרובים ללא רמזי ספורי. במועדון התאכזבו מהאופן שבו נשמר ספורי במסגרת נבחרת ישראל, אבל לא יצאו בהאשמות חריפות מאחר שהשחקן כבר הרגיש שהוא כשיר, מה שבדיעבד היה סוג של טעות כי הוא היה זקוק למנוחה אחרי משחק הליגה האחרון.

אחרי שחרור אלחמיד להפועל חיפה, נסללה הדרך למאבק של אור בלוריאן לדקות משחק. אם אלחמיד היה נשאר, התכנון היה להוציא את בלוריאן להשאלה אחרי שהוא נרכש ממכבי פתח תקוה, אבל כעת יכשירו את הבלם לדקות משחק, אחרי שלא היה בפעילות מתחילת העונה, ובהמשך הוא ייכנס לתחרות על מקום מול הבלמים של הקבוצה. פרט אליו, גם הפורטוגלי אנדרה מרטינס נשאר בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully