וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי דהן הושאל ממכבי חיפה לבית"ר ירושלים לעונה אחת

28.9.2022 / 15:00

הבלם בן ה-22 הושאל ממכבי חיפה אחרי שמיעט לקבל במדיה דקות משחק. נועלת הטבלה ספגה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה ודהן ינסה לייצב את ההגנה

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

הבלם אורי דהן חתם היום (רביעי) בבית"ר ירושלים, שעות לפני סגירת חלון ההעברות הראשון של עונת 2022/23. דהן בן ה-22 הושאל ממכבי חיפה וינסה להחזיר את הקריירה למסלול אחרי תקופה לא טובה במדים הירוקים.

דהן גדל במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה וב-2018 עלה לקבוצת הבוגרים. בשלוש השנים הבאות ביסס את מעמדו כשחקן הרכב ובזכות יכולתו הוזמן לנבחרת הנוער, הנבחרת הצעירה ולבסוף גם לנבחרת הבוגרת - אם כי בה עדיין לא שיחק.

בקיץ שעבר מכבי חיפה רכשה את דהן תמורת כ-600 אלף יורו, כשעאיד חבשי עושה במקביל את הדרך ההפוכה. הבלם חתם לארבע שנים, אבל אחרי כמה הופעות מוקדמות בקונפרנס ליג ובליגה, הפך לשחקן ספסל. הופעתו האחרונה במכבי חיפה הייתה בתחילת מרץ, במשחק גביע נגד הפועל חדרה והעונה הוא לא שותף כלל.

בבית"ר ירושלים דהן ימלא תחילה את מקומו של אוראל דגני שנפצע וייעדר כמה שבועות. לצד ג'וסואה מחיאס, הוא ינסה לייצב את משחק ההגנה של הקבוצה, שספגה 14 שערים ב-5 משחקים ונועלת את הטבלה.

אורי דהן. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ינסה להחזיר את הקריירה למסלול. דהן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

החתמתו של דהן למעשה סוגרת את הסגל של יוסי אבוקסיס לפחות עד חלון ההעברות של ינואר. בית"ר צירפה לאחרונה גם את החלוץ יון ניקולאסקו והקשר טרזייה תומא, שממתינים לערוך בכורה במדים הצהובים-שחורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully