וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן נחת בישראל ויחתום היום לשלוש שנים במכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 15:25

שחקן הכנף עזב את פיזה אחרי שהמועדונים סיכמו על מעברו תמורת 1.7 מיליון יורו, יצטרף לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. בקבוצה מעריכים: ייקח לפחות חודש עד שהוא ייכנס לכושר משחק. דור תורג'מן יישאר

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

אחרי ערן זהבי ודור פרץ, עוד קאמבק לקרית שלום: יונתן כהן יחתום היום (רביעי) לשלוש שנים במכבי תל אביב עם אופציה לעונה רביעית, אחרי שהצהובים הגיעו לסיכום עם פיזה. מתוך הבנה שעסקה טובה לכל הצדדים, הגבירו אמש מכבי תל אביב ופיזה את מאמציהן כדי לסכם על החזרה של שחקן הכנף והם הגיעו למתווה שלפיו מכבי תל אביב תוותר לפיזה על תשלום בגובה 1.1 מיליון יורו שהיא אמורה הייתה לקבל על מכירת כהן לאיטלקים, תשלם לפיזה 200 אלף יורו ובהסכם בין המועדונים גם בונוסים עתידיים בשווי 400 אלף יורו בהתאם להצלחות מכבי תל אביב.

בעקבות העובדה שחלון ההעברות לשחקנים שאינם חופשיים ייסגר בישראל הערב ב-19:00, העלו בשני המועדונים הילוך ובמקביל הועמקו השיחות מול כהן עצמו במטרה לרדת לפרטים יותר קטנים בחוזה הרב שנתי עליו הוא אמור לחתום. בסופו של דבר המגעים צלחו, השחקן הגיע ב-14:05 לישראל ובשעות הקרובות יעבור בדיקות ברפואיות במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא, משם ימשיך למשרדי מכבי תל אביב ושם ישלים את חזרתו לקבוצה.

יונתן כהן. אודי ציטיאט
זה מתקרב. יונתן כהן בנתב"ג/אודי ציטיאט

הסיבה העיקרית לסחבת הגדולה הייתה הדרישה הבלתי מתפשרת של פיזה לקבל את מלוא הסכום ששולם כתשלום ראשון עבור כהן. האיטלקים עמדו על כך שיקבלו חזרה 1.1 מיליון יורו ששולמו על ידם למכבי תל אביב, בזמן שבקנדה טענו כי אחרי העונה האחרונה בה כהן מיעט לשחק, הסכום צריך להיות נמוך יותר.

בכל אופן, למכבי תל אביב ייקח זמן להכשיר את כהן למשחק אחרי שלא היה בפעילות קבוצתית זמן ממושך. ההערכה בקרית שלום היא שדרוש לפחות חודש כדי שהשחקן ייכנס לכושר משחק.

בזמן שהצהובים ממתינים להשלמת עסקת כהן, הם החליטו לא לשחרר את דור תורג'מן בהשאלה. מספר קבוצות התעניינו בחלוץ נבחרת הנוער וחיכו להחלטת מכבי תל אביב. המנהל המקצועי ברק יצחקי והמאמן ולאדן איביץ' מעריכים כי תורג'מן ישתלב כמחליף לחלק ההתקפי אחרי שסיים טירונות בצבא. החלוץ חזר לאימונים השבוע ויילחם על דקות. ההחלטה בעניין תורג'מן נובעת גם מההישארות עם חמישה זרים עד לחלון חודש ינואר. כהן יחתום ויהווה אלטרנטיבה ראשונה לערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' וללא חלוץ זר, יוכל תורג'מן להתחרות על מקום בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully