וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן חתם במכבי תל אביב: "אין מאושר ממני לחזור הביתה"

28.9.2022 / 19:04

משא ומתן שנמשך שבועות ארוכים הוביל לחתימה ברגע האחרון: שחקן הכנף בן ה-26, שנמכר לפיזה בקיץ שעבר, שב לקבוצה בה גדל ואיתה זכה בשתי אליפויות בעסקה ששוויה 1.7 מיליון יורו. חתם לשלוש השנים הבאות, בחוזהו אופציה לעונה נוספת

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

אחרי משא ומתן ממושך, הצליחה היום (רביעי) מכבי תל אביב להשיב לשורותיה את יונתן כהן, שחוזר למועדון אחרי עונה מלאה אחת בפיזה, ויחזק את החלק ההתקפי של ולאדן איביץ'. שחקן הכנף הוא ה"אקס" השלישי שחוזר לקבוצה העונה, אחרי ערן זהבי ודור פרץ.

כהן עצמו הבהיר כבר לפני זמן רב שהוא מאוד רוצה לחזור לקרית שלום. אם בעבר היה נדמה שהוא מתלבט או רוצה להמשיך בפיזה, בהמשך הגיע שינוי גדול מהכיוון שלו והוא החליט לשוב לקבוצה שאיתה זכה בשתי אליפויות וגביע אחד כשחקן משמעותי.

העסקה בין פיזה למכבי תל אביב סוכמה רק ביממה האחרונה והיום בצהריים נחת כהן בישראל, במהרה עבר בדיקות רפואיות וחתם על החוזה לשלוש השנים הבאות. במסגרת הסיכום בין המועדונים, מכבי תל אביב ויתרה לפיזה על תשלום בגובה 1.1 מיליון יורו שאותו אמורה הייתה להעביר זכר לעסקה בעונה שעברה, הצהובים בנוסף ישלמו 200 אלף יורו עבור חזרתו וכן ישנם בונוסים בשווי 400 אלף יורו שהצהובים עשויים לשלם בעתיד בהתאם לתוצאות הקבוצה. בסך הכל, אם מסתכלים על עסקת מכירתו לפיזה וצירופו בחזרה, מכבי תל אביב הרוויחה כ-500 אלף יורו.

יונתן כהן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב בצהוב כחול של מכבי תל אביב. יונתן כהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

כה יחזור ללבוש את החולצה הצהובה כחולה עם המספר 24 ולאתר הרשמי הוא אמר אחרי החתימה: "אין מאושר ממני לחזור הביתה. אני כבר מחכה לפגוש את כל הקהל הצהוב ולשמח אותו בבלומפילד".

מנהל מחלקת הכדורגל של מכבי תל אביב, ברק יצחקי, אמר לאתר הרשמי: "יכולותיו וכישוריו של יונתן מוכרים היטב לכולנו ואין לנו ספק כי הוא ישדרג אותנו בעמדה אותה חיפשנו לחזק. אנו בטוחים כי ההשתלבות של יונתן, שגדל במועדון, תהיה חלקה ומהירה וכולנו מאחלים לו בהצלחה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יונתן כהן עם סוכניו גלעד קצב, שלומי בן עזרא. .,
יונתן כהן עם סוכניו גלעד קצב, שלומי בן עזרא/.

האזינו: יניב טוכמן על עסקת יונתן כהן

כהן, 26, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ולאחר שיצא לעונות השאלה בבית"ר תל אביב רמלה ובבני יהודה, שב למועדון ב-2018 והפך לשחקן דומיננטי בשורות הצהובים. ב-2019/20 הוליך את מכבי תל אביב לאליפות שנייה ברציפות, תוך שהוא מסיים כמלך שערי הקבוצה (12) ומלך הבישולים (11).

אחרי ההצלחה בישראל, נמכר לפיזה ובמדיה רשם 27 הופעות (26 בעונה שעברה ועוד 7 דקות כמחליף בעונה הנוכחית). הוא כבש 4 שערים, אבל לא הצליח להטביע חותם בקבוצה האיטלקית. כהן פתח בהרכב רק 11 פעמים, השלים 90 דקות רק במשחק אחד ובקושי שותף בפלייאוף העלייה בתום העונה שעברה. מסיים את הפרק שלו באיטליה עם 1,019 דקות ב-27 הופעות, ממוצע של 37.7 דקות בלבד למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully