וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: השוער השלישי של ליברפול יפתח במגן הקהילה מול מנצ'סטר סיטי

לאור הפציעות של אליסון וקלהר, אדריאן יעלה לקרב על התואר הראשון של העונה (19:00, ספורט1) שבניגוד למסורת ייערך בלסטר

תקופת ההכנה מגיעה לסיומה, ומחר (שבת, 19:00 בספורט1) עונת 2022/23 בכדורגל האנגלי תצא לדרך עם הקרב על התואר הראשון של העונה - מגן הקהילה. שתי הקבוצות הבכירות בממלכה בשנים האחרונות, מחזיקת הגביע ליברפול והאלופה מנצ'סטר סיטי, יקוו כבר במשחק הראשון של העונה לשים את ידן על תואר. בניגוד למסורת, השנה המשחק ייערך באצטדיון קינג פאוור שבלסטר, ולא בוומבלי, זאת משום שיממה לאחר מכן האצטדיון הלונדוני ייארח את גמר אליפות אירופה לנשים בין אנגליה לגרמניה.

האדומים מחפשים את הזכייה ה-16 בתולדותיהם במגן הקהילה, ובכך להשתוות לארסנל שנמצאת במקום השני בטבלת כל הזמנים אחרי מנצ'סטר יונייטד, לה 21 זכיות. מנצ'סטר סיטי, שהפסידה במגן הקהילה בשנה שעברה ללסטר, רוצה לזכות בתואר בפעם השביעית.

דרווין נונייס, חלוץ ליברפול. RONNY HARTMANN, GettyImages
רוצה להשתיק את הביקורות. נונייס/GettyImages, RONNY HARTMANN

ליברפול מגיעה למפגש לאחר תקופת הכנה הפכפכה במיוחד. לצד תבוסת 4:0 למנצ'סטר יונייטד והפסד 1:0 לזלצבורג, הקבוצה של יורגן קלופ גברה 0:2 על קריסטל פאלאס והרשימה עם 0:5 מול ר.ב. לייפציג, במשחק בו חלוץ הרכש דרווין נונייס הבקיע רביעייה במחצית השנייה והשתיק את הביקורות המוקדמות שצצו. נונייס נאבק על המקום בחוד עם רוברטו פירמינו הוותיק, בעוד דיוגו ז'וטה ייעדר בתקופה הקרובה. בין הקורות יפתח השוער השלישי של האדומים, אדריאן הספרדי, זאת לאור הפציעות של אליסון וקאוימין קלהר. עם זאת, קלופ אישר שהברזילאי יעמוד לרשותו בשבוע הבא, אז עונת הפרמיירליג של ליברפול תצא לדרך במפגש מול פולהאם של מנור סולומון.

מנגד, מנצ'סטר סיטי ערכה שני משחקי הכנה בלבד וסיימה עם 100% הצלחה - 1:2 על קלוב אמריקה ממקסיקו ו-0:1 על באיירן מינכן, בו ארלינג הולאנד הבקיע את שער הבכורה במועדון. האלופה תיאלץ להסתדר ללא איימריק לאפורט הפצוע, אך שלושה שחקנים שפספסו את מסע ההכנה בארצות הברית - ג'ון סטונס, אילקאי גונדואן ופיל פודן - צפויים לעמוד לרשותו של פפ גווארדיולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully