וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח, הידד: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את ליברפול בתאילנד

טן האח עלה בהרכב חזק במשחקו הראשון כמאמן השדים האדומים, סאנצ'ו (12), פרד בצ'יפ נפלא (30), מרסיאל (32) ופליסטרי (76) כבשו. נונייס עלה מהספסל והחמיץ

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:4 (הכנה)/ספורט1

כשלושה שבועות לשריקת הפתיחה של עונת 2022/23 בפרמיירליג, היריבות המושבעות ליברפול ומנצ'סטר יונייטד נפגשו היום (שלישי) בבנגקוק, למשחק הכנה שהסתיים ב-0:4 מוחץ לזכות השדים האדומים במשחקו הראשון של המאמן אריק טן האח במועדון.

לעיני כ-50 אלף צופים בבירת תאילנד שלא זכו לראות את כריסטיאנו רונאלדו שעתידו ביוניטיד לוט בערפל והוא לא יצא איתה לתאילנד מסיבות אישיות, בחר טן האח לעלות בהרכב חזק למדי, בעוד יורגן קלופ דווקא הותיר את מרבית כוכביו על הספסל והם עלו רק לשלושים הדקות האחרונות, אז כבר המייטירדס פיגרו 3:0. טן האח עלה ב-11 עם מרכוס רשפורד, ג'יידון סאנצ'ו, ברונו פרננדש ואנתוני מרסיאל ששב מהשאלה בסביליה, והם בהחלט פתחו בסערה וניצלו את טעויות הגנת ליברפול כדי לעלות ליתרון של שלושה שערים בחלוף 32 דקות, כאשר סאנצ'ו (12), פרד (30) בצ'יפ נפלא ומרסיאל (32) כבשו.

ההרכב המשני של קלופ התקשה מאוד וכמעט שלא איים על דה חאה, אבל דווקא בדקה 76, כרבע שעה אחרי שעלו מוחמד סלאח ושאר כוכבים, יונייטד עלתה ל-0:4 משער של פקונדו פליסטרי. דרווין נונייס, חלוץ 100 מיליון היורו של ליברפול, עלה מהספסל והספיק להחמיץ פעמיים בהופעת בכורה לא מרשימה בלשון המעטה. מי שכן בלט היה פאביו קרבאליו הצעיר שנרכש מפולהאם.

אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד. Supakit Wisetanuphong, GettyImages
בכורה מוצלחת ביונייטד. טן האח מול קלופ/GettyImages, Supakit Wisetanuphong

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, דיוגו דאלוט, ויקטור לינדלוף, רפאל וראן, לוק שואו, פרד, סקוט מקטומיניי, מרכוס רשפורד, ברונו פרננדש, ג'יידון סאנצ'ו, אנתוני מרסיאל.

ליברפול: אליסון, אייזק מבאייה, נתניאל פיליפס, ג'ו גומז, לוק צ'אמברס, ג'ורדן הנדרסון, טיילר מורטון, פאביו קרבאליו, הארווי אליוט, לואיס דיאס, רוברטו פירמינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'יידון סאנצ'ו ופרד, שחקני מנצ'סטר יונייטד. Pakawich Damrongkiattisak, GettyImages
פתיחה חלומית לעונת 2022/23, גם אם מדובר במשחק הכנה/GettyImages, Pakawich Damrongkiattisak

מהלך המשחק

דקה 12, 0:1 למנצ'סטר יונייטד: טן האח עלה ליתרון מוקדם על קלופ. פרננדש הרים לרחבה, מבאייה בן ה-17 טעה בהרחקת הכדור וסאנצ'ו אמר תודה ומקרוב הכניע את אליסון.

דקה 30, 0:2 למנצ'סטר יונייטד: שוב טעויות גדולות בהגנת ליברפול, אבל הפעם זה לא היה שער קל - הכדור הגיע לרגלו של פרד, שמכ-16 מטר זיהה בחכמה את אליסון מחוץ לשער, הקפיץ מעליו והכדור נעצר רק ברשת.

פרד, קשר מנצ'סטר יונייטד. Matthew Ashton, GettyImages
פרד. ביצוע מושלם/GettyImages, Matthew Ashton

דקה 32, 0:3 למנצ'סטר יונייטד: השדים האדומים מנצלים את כל טעויות המייטי רדס עד תום. הפעם היה זה קוסטס צימיקאס שעלה מהספסל ומיד שגה, אנתוני מרסיאל דהר לשער וגם הוא בצ'יפ מצוין הצטרף לחגיגה.

דקה 46: טן האח ביצע 10 שינויים בהרכב לקראת המחצית השנייה ולמגרש עלו בין השאר ואן דה בייק ואנתוני אלנגה. קלופ עדיין ללא מרבית שחקני ההרכב הראשון.

דרווין נונייס, חלוץ ליברפול. Pakawich Damrongkiattisak, GettyImages
החמיץ במשחקו הראשון בליברפול. נונייס/GettyImages, Pakawich Damrongkiattisak

דקה 60: הגיע הזמן של קלופ להעלות לכר הדשא את מוחמד סלאח. יחד איתו גם נכנס להופעת בכורה חלוץ הרכש דרווין נונייס וכן עלו שחקני ההגנה טרנט אלכסנדר ארנולד, אנדרי רוברטסון ו-וירג'יל ואן דייק ולקישור נכנסו טיאגו אלקנטרה, פאביניו ונאבי קייטה.

דקה 70: נונייס עצר על החזה ומקרוב כמעט הבקיע את שערו הראשון בליברפול, אבל נעצר על ידי טום היטון שנכנס לשער של טן האח לפני שתי דקות.

דקה 76, 0:4 למנצ'סטר יונייטד: מתפרצת נפלאה של יונייטד שאריק באיי הוציא לפועל הסתיימה בבישול מושלם של אמאד דיאלו לפקונדו פליסטרי שמקרוב גלגל לפינה של אדריאן.

דקה 87: החמצת ענק לנונייס. סלאח בעט כדור מסובב שפגע בקורה, חזר אל האורוגוואי שמכ-11 מטר אמנם נלחץ על ידי באיי, אבל העיף את הכדור לשמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully