וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סובל מיבלות והריאות שלו עמדו להתפוצץ": קלופ הגן על נונייס

האורוגוואי שעלה לליברפול 100 מיליון יורו ספג ביקורות קשות אחרי החמצת הענק ב-4:0 למנצ'סטר יונייטד. המנג'ר שיבח: "הוא היה מסוכן"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:4 (הכנה)/ספורט1

ליברפול רק חזרה לאימונים לפני מספר ימים ומיד אחר כך המריאה למסע משחקים בתאילנד, אבל המייטי רדס ממש לא חלמו על כך שבמשחקם הראשון הם יובסו כהוגן על ידי היריבה המושבעת מכול.

יורגן קלופ ושחקניו פגשו בבנגקוק את מנצ'סטר ינייטד וחטפו מהשדים האדומים 4:0 - תוצאה שמצד אחד נתנה המון תקוות לאוהדי השדים האדומים בעידן אריק טן האח וכשהם עדיין ללא כריסטיאנו רונאלדו, ומן העבר השני הצליחה להלחיץ את אוהדי סגנית אלופת אנגליה ואירופה, בעיקר בכל הנוגע לחלוץ 100 מיליון היורו, דרווין נונייס שעלה מהספסל להופעת בכורה ואמנם היה פעלתן, אבל החמיץ שני מצבים קורצים במיוחד.

דרווין נונייס, חלוץ ליברפול. Pakawich Damrongkiattisak, GettyImages
לא כך הוא רצה להתחיל את דרכו בליברפול. נונייס/GettyImages, Pakawich Damrongkiattisak

ליברפול עלתה בהרכב משני למדי, בעוד טן האח בבכורה שלו כמאמן מנצ'סטר יונייטד פתח בהרכב חזק ושחקניו עלו ליתרון של שלושה שערים בחלוף 32 דקות, כך שיש תירוצים ונסיבות מקלות להפסד, אבל ההחמצות של נונייס בבירת תאילנד, בוודאי אם לוקחים בחשבון שעוד לפני המשחק ברשתות החברתיות ביקרו אותו בחריפות לאחר שצולם באימונים מתקשה לעצור כדורים, מחמיץ ומתלונן על כאבים, הובילו לכך שגם שקלופ נדרש להתייחס לנושא לאחר התבוסה.

"דרווין הוא חלוץ שמשחק בעמדה מספר 9, אבל יכול גם לשחק בכנפיים. יכולתם לראות שהשחקנים כבר מחפשים למסור לו. הוא התאמן בסך הכל שלוש פעמים ואני חושב שאחרי הספרינט השלישי הריאות שלו כבר עמדו להתפוצץ. גם כמעט הרגו אותו עם הכדורים שמסרו לו, אבל הוא לא הפסיק לרוץ ולהתאמץ וזו לחלוטין אחת החוזקות שלו. הוא היה מסוכן מאוד", החמיא קלופ לאורוגוואי שנרכש מבנפיקה תמורת 100 מיליון יורו.

עוד אמר קלופ על הבכורה הפושרת של החלוץ: "אני מבין שאתם רוצים לדבר על זה בשלב כל כך מוקדם, אבל אין בזה היגיון מבחינתי. דרווין איתנו רק שלושה ימים והוא סובל מיבלות ברגליים וכולנו חווינו את זה ויודעים כמה זה כואב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

קלופ החמיא, אבל החלוץ החמיץ בענק

עוד לפני המשחק הייתה לאוהדי ליברפול סיבה לחשוש?

כך או אחרת, נונייס רשם החמצת ענק כאשר בדקה ה-87 נפל לרגליו כדור שבעט סלאח לקורה, אבל מכ-8 מטרים הוא שלח אותו גבוה מעל השער. ברשתות החברתיות לא ריחמו עליו ובין השאר כתב אחד האוהדים: "זו החמצת העונה והוא שיחק רק 30 דקות. כנראה שמה שראינו באימונים זה מה שהוא שווה, איך שילמו עליו 100 מיליון?!".

נזכיר כי נונייס לאחרונה חגג את יום הולדתו ה-23 והוא אחרי עונת פריצה בבנפיקה, במהלכה הבקיע 34 שערים ב-41 משחקים בכל המסגרות - כולל שישה שערים בליגת האלופות, כולל בבית ובחוץ מול ליברפול בשלב רבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully