וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד ניצח את באיירן בבכורה, ז'סוס כיכב ב-0:4 של ארסנל על צ'לסי

צפו בתקצירים: הרכש הנוצץ מדורטמונד העניק למנצ'סטר סיטי 0:1 על הבווארים, ז'סוס, אודגור סאקה ולוקונגה חגגו ברביעייה של התותחנים הבלתי מנוצחים במשחקי ההכנה

ארלינג הולאנד מנצח 0:1 את באיירן מינכן בבכורה במדי מנצ'סטר סיטי/ספורט1

הטור השנתי של הקבוצות הגדולות באירופה בארצות הברית נמשך עם משחקי הכנה מסקרנים. גולת הכותרת של הלילה (בין שבת לראשון) הייתה המפגש עם באיירן מינכן למנצ'סטר סיטי, בו הסיטיזנס ניצחו 0:1 והציגו יכולת משכנעת.

פפ גווארדיולה סוף סוף קיבל את האישור להכליל בהרכב את ארלינג הולאנד שסבל מפציעה מציקה בשבועות האחרונים, וחלוץ הנרכש המדובר גמל לו מהר מאוד בהופעת הבכורה שלו בקבוצה. הנורבגי היה פעיל מאוד ב-45 הדקות בהן שיחק, סיכן מספר פעמים את השער ואף היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-12, אחרי צירוף יפה עם קווין דה בראונה ובישול של ג'ק גריליש.

הולאנד הוחלף על ידי שחקן רכש מדובר אחר, חוליאן אלברס, וגם במחצית השנייה סיטי הייתה הקבוצה המסוכנת יותר. באיירן מצידה העניקה מנוחה למאנה והכניסה את מתייס דה ליכט רק במחצית השנייה. זה היה ההפסד הראשון של הקבוצה של נאגלסמן במשחקי ההכנה, אחרי שבמשחק הראשון הביסה 2:6 את די סי יונייטד.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד חוגג שער בכורה. Justin Casterline, GettyImages
מתחיל לפרוע שטרות. ארלינג הולאנד/GettyImages, Justin Casterline

צפו בתקציר הרביעייה של ארסנל

ארסנל מביסה 0:4 את צ'לסי במשחק הכנה בארצות הברית/ספורט1

מי שממשיכה להרשים במסע בארצות הברית היא ארסנל, שהביסה 0:4 את צ'לסי בהצגה מלהיבה בפלורידה. התותחנים ניצחו בכל ארבעת משחקי ההכנה שלהם עד כה הקיץ וכבשו בהם 14 שערים, כשהם מציגים שילובים מבטיחים מאוד בהתקפה. המצטיין הלילה היה גבריאל ז'סוס, שכבש את השער הראשון בדקה ה-12 לזכותה ונבחר לשחקן המצטיין.

מרטין אודגור הכפיל בדקה ה-36, והחגיגה נמשכה גם במחצית השנייה עם שערים של בוקאיו סאקה (66) ואלברט לוקונגה (92). צ'לסי שעלתה עם הרכב חזק שכלל גם את ראחים סטרלינג, נותרה ללא ניצחון בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully