וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרווין נונייס השתיק את המבקרים עם רביעייה במחצית אחת מול לייפציג

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 23:14

רכש 75 מיליון היורו של ליברפול נכנס כמחליף וכיכב ב-0:5 על ר.ב. לייפציג, קלופ בירך: "לילה מושלם עבורו, זו הדרך הכי טובה לעצור את הוויכוחים לגביו". סלאח כבש ראשון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.7/ספורט1

אחרי הביקורות הקשות שספג בעקבות יכולתו במשחק ההכנה מול מנצ'סטר יונייטד, דרווין נונייס השתיק הערב (חמישי) רבים ממבקריו עם תצוגה מרשימה ורביעייה במחצית השנייה ב-0:5 של ליברפול על ר.ב. לייפציג. מוחמד סלאח כבש את הראשון בדקה השמינית מול הקבוצה שסיימה במקום הרביעי בבונדסליגה ותשתתף שוב בליגת האלופות, בעוד נונייס נכנס לאחר ההפסקה וגנב את ההצגה.

החלוץ האורוגוואי, עליו שילמה ליברפול 75 מיליון יורו לבנפיקה, הבקיע בפנדל בדקה ה-48 ואז השתחרר. טרנט אלכסנדר-ארנולד בישל לו את השני בחלוף שלוש דקות, הארווי אליוט הצעיר סידר לו שער קל בדקה ה-68 ולקינוח הרכש מפולהאם פאביו קרבאליו הכין את האחרון בדקת הסיום.

צפו בשלושת השערים הראשונים של דרווין נונייס

השער הרביעי

המאמן יורגן קלופ בירך את החלוץ בסיום: "דרווין כבש והקופסה שלו נפתחה. כמובן שזה לילה מושלם עבורו. אי אפשר שלא יהיה לחץ על שחקן שמשלמים עליו סכום כזה, הוא בן אדם כמו כולם. הדור הזה של גיימרים קורא מדיה חברתית, שזה לא ממש חכם, אבל הם כן. זו הדרך הכי טובה לעצור את כל הוויכוחים לגביו. הוא חלוץ שונה ממה שיש לנו או שהיה לנו, אבל הוא ממש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully