וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נונייס הוצג בליברפול: "יש כאן שחקנים נהדרים, יתאים לסגנון שלי"

האורוגוואי שנרכש מבנפיקה ילבש את החולצה מספר 27: "מדמיין את עצמי חוזר לכאן לראות את ארון התארים ולהגיד שהייתי חלק מזה"

תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני/ספורט1

אחרי שבנפיקה עשתה זאת כבר אתמול (שני), ליברפול הכריזה הערב רשמית על רכישתו של דרווין נונייס. החלוץ שיחגוג בעוד עשרה ימים את יום הולדתו ה-23 נרכש מהקבוצה הפורטוגזית תמורת 75 מיליון יורו, כאשר בהמשך האדומים עשויים להעביר כ-25 מיליון יורו נוספים כחלק מבונוסים העתידיים. האורוגוואי חתם על חוזה עד 2028 וילבש את החולצה מספר 27.

"אני שמח ונרגש להגיע לליברפול", אמר נונייס לאחר החתימה, "שיחקתי נגד ליברפול וראיתי הרבה משחקים שלהם בליגת האלופות, יש כאן שחקנים נהדרים ואני חושב שזה יתאים לסגנון המשחק שלי. זה מועדון מאוד גדול ומקווה שאצליח לתת את כל מה שיש לי על מנת לעזור לקבוצה".

"כשהגעתי למתחם האימונים, נדהמתי מהארגון, המבנים והתארים שיש כאן. אתה מדמיין את עצמך זוכה בעוד גביעים, ואז כשאתה חוזר לכאן מאוחר יותר אומר שהיית חלק מהתקופה הזאת. זו אחת הסיבות שהגעתי לליברפול, לזכות בגביעים ותארים".

עוד בוואלה! ספורט

האפ.בי.איי: רומן אברמוביץ' העביר לילדיו נכסים במיליוני דולרים לפני הסנקציות

לכתבה המלאה
שחקן בנפיקה דרווין נונייס. רויטרס
רכש גדול ראשון הקיץ לליברפול. נונייס/רויטרס

נונייס בן ה-23 החל את דרכו ב-2017 במחלקת הבוגרים של פניארול בארץ מולדתו אורוגווואי, כאשר החלוץ זכה עמה בשני אליפויות. ב-2019 הצטרף לאלמריה מספרד, ושנה לאחר מכן עבר לבנפיקה. בעונה החולפת הוכתר למלך השערים בליגה הפורטוגלית, ויהיה השחקן השני תוך פחות משנה שמצטרף לקבוצה של קלופ ממועדון פורטוגלי לאחר לואיס דיאס מפורטו. נונייס הינו השחקן השני שמצטרף לליברפול הקיץ לאחר שהאדומים הודיעו על רכישתו של פאביו קרבאליו מפולהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully