וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זונגו רומז על הגעה להפועל תל אביב? "רוצה לחוות מדינות שונות"

הקשר בו האדומים מעוניינים הוזכר כמועמד לחמש קבוצות נוספות, ביניהן מכבי תל אביב. עם זאת, הוא הוסיף כי רק אחת דיברה עם סוכנו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

במסגרת ההכנות לעונה הבאה, בהפועל תל אביב סימנו את הקשר בונגאני זונגו. הדרום אפריקאי בן ה-29 הפך לשחקן חופשי אחרי שסיים את חוזהו באמיין מליגת המשנה מצרפת, אך על פי דיווחים ממולדתו, האדומים רחוקים מלהיות האופציה היחידה שלו.

שני המועדונים הגדולים ביותר בדרום אפריקה, קייזר צ'יפס ואורלנדו פייראטס, הוזכרו כמועמדות, אך נדמה שדווקא מי שמפתה אותו יותר היא הקבוצה ממנה יצא לאירופה, מאמלודי סאנדאונס: "זו הקבוצה היחידה שדיברה עם הסוכן שלי וזה תמיד יהיה בית עבורי. הדרבי בין הצ'יפס לפייראטס מעולם לא ריגש אותי".

בונגאני זונגו, כדורגלן דרום אפריקאי. FRANCOIS LO PRESTI/AFP, GettyImages
יגיע לישראל? זונגו/GettyImages, FRANCOIS LO PRESTI/AFP

מחוץ לדרום אפריקה, זונגו זוכה להתעניינות גם מאל אהלי המצרית, אותה מאמן בן ארצו פיטסו מוסימאנה ששיתף איתו פעולה בסאנדאונס. בדיווח צוין כי לצד הפועל תל אביב, גם מכבי תל אביב מעוניינת בקשר בן ה-29.

זונגו נשאל על האפשרות שימשיך לשחק מחוץ לדרום אפריקה וענה: "אני בחור שלוקח סיכונים מאז שהייתי צעיר. בסופו של יום קריירת הכדורגל תסתיים, אז למה לא לחוות מדינות אחרות וכדורגל במקומות שונים ולנסות דברים חדשים?"

לקשר יש 30 הופעות וחמישה שערים במדי נבחרת דרום אפריקה ופרט לאמיין הוא שיחק באירופה גם בוויטוריה גימראייש הפורטוגלית ובריינג'רס הסקוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully