וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקסנבוים: "דוידה וליידנר לא יעברו לקבוצה בארץ". גאנם חתם

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 14:26

המנהל המקצועי החדש של הפועל תל אביב הוצג והתייחס לדיווחים על מתיחות עם רפואה: "יש גורמים בתקשורת שמנסים ליצור קרע. דבר כזה לא קיים". גאנם חתם לשנתיים אחרי שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

עומר בוקסנבוים הוצג היום (שלישי) בתפקידו החדש: המנהל המקצועי של קבוצת הבוגרים של הפועל תל אביב. שחקן העבר בן ה-39 מתחיל את עונתו החמישית במתחם חודורוב אחרי שבארבע השנים האחרונות שימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. אוהד של הקבוצה שביקש למחות, הפריע למהלך מסיבת העיתונאים.

קצת לפני מסיבת העיתונאים, הפועל תל אביב הודיעה על החתמתו של החלוץ קייס גאנם, שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע. גאנם בן ה-24 החל את הקריירה בהפועל ניר רמת השרון, נמכר ממנה להפועל רעננה ובפברואר 2020 עבר להפועל באר שבע תמורת למעלה מ-600 אלף דולר. בעונה לאחר מכן הושאל להפועל חיפה והעונה שב לבירת הנגב, אבל צבר 83 דקות משחק בלבד בליגה בגלל פציעות.

עומר בוקסנבוים מנהל מקצועי מחלקת הנוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בוקסנבוים/ברני ארדוב

בוקסנבוים אמר היום: "זה אתגר מאוד גדול ואני מוכן אליו. אני מרגיש שיש קצת בלגן, אבל אני חושב שאני יכול לעשות סדר. אלמד לעשות את הדברים בצורה טובה ואני מקווה שאעשה אותם כמו שצריך כדי שהמועדון יילך לדרך ארוכה וטובה. המטרה היא שבעוד שנתיים-שלוש נהיה במקום אחר לגמרי מכל הבחינות. אם כמו שמדברים עלי במחלקת הנוער ידברו עלי גם בבוגרים, אני אהיה מאושר".

על הדיווחים על מתיחות עם המאמן קובי רפואה: "90 אחוז מהדברים בתקשורת לא נכונים וזה קצת חבל. קובי ואני עובדים בשיתוף פעולה מלא, כך גם ההחלטה לגבי עומר דמארי כעוזר מאמן. קובי הוא זה שהציע אותו. האינטרס משותף, שהקבוצה תהיה חזקה, שהאוהדים יהיו מרוצים. אני אגרום לקובי להיות מאמן הרבה יותר טוב והוא יגרום לי להיות מנהל מקצועי הרבה יותר טוב".

עוד על היחסים עם רפואה: "אין לי שום עניין של כוח ושליטה. מבחינתי מאיש המשק ועד היו"ר - כולנו שותפים להצלחה של הפועל תל אביב. המאמן יבחר את ההרכב, את הסגל נבחר ביחד. אנחנו נפגשים פה כל בוקר, יושבים על שחקנים. יש כאלה שאני יותר אוהב, יש כאלה שקובי יותר אוהב. בסופו של דבר אנחנו מגיעים לשחקנים ששנינו אוהבים ומרגישים שיהיו טובים לקבוצה. כמובן שקובי יהיה המאמן בתחילת העונה, אבל בכדורגל הכול יכול להיות. יכול להיות שגם אני לא אגיע לתחילת העונה. למדתי לא להבטיח שום דבר בכדורגל".

על שחקני הבית: "יש צעירים. יכול להיות ששילבנו מהר מדי, נלמד איך לשתף בצורה חכמה וטובה. דוידה וליידנר לא יעברו לשום קבוצה בארץ, אלא אם כן באמת יקרה משהו שיכול לשנות את המועדון. לאליאס יש סעיף שחרור ואין לי מה לעשות בנוגע למעבר בתוך ישראל".

על האוהדים: "לא נעים מה שקורה עם הקהל. המהות של הפועל תל אביב זה הקהל, הביחד, בלי האוהדים אין לנו מה לתת. אני חושב שאפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה, הקבוצה הגיעה לפלייאוף עליון, שיתפה שחקנים צעירים שהאוהדים יכולים להיות גאים בהם. זה קהל שידוע בתמיכה ברגעים הקשים. עכשיו אנחנו דווקא לא ברגע קשה, אני חושב שהקהל חייב להתחבר למה שעושים פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully