וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשעידן ורד מבלה עם שחקנים ממכבי ת"א ושי אליאס שולח להם לבבות

הפגרה הגיעה ואיתה עונת האינסטגרם של כדורגלני ישראל. במציאות של היום האוהדים רואים מצד איך היריבות נשארת נחלתם הבלעדית

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.6/ספורט1

עונת הכדורגל הסתיימה, הפגרה החלה ואיתה גם אחת העונות האהובות של שחקני הכדורגל בישראל: זו בה הם מפרסמים תמונות באינסטגרם מהחופשות שלהם באתרים יוקרתיים/אקזוטיים בעולם.

בעוד אוהדי הכדורגל לא זונחים את היריבות גם בחופש הגדול, הכדורגלנים דווקא עושים זאת בשמחה ובטבעיות. שחקני כדורגל תמיד בילו עם חברים מקבוצות יריבות, אבל עכשיו כולם "יודעים". בעידן האינסטגרם גם האוהדים נחשפים לכך ולא בטוח שלכולם קל להבין או להשלים עם זה.

עידן ורד בחופשה עם טל בן חיים, דור מיכה, איתי שכטר. מתוך עמוד האינסטגרם של עידן ורד. אינסטגרם עידן ורד, צילום מסך
שחקן מהפועל תל אביב יוצא לחופשה עם סמלים של מכבי תל אביב. זה בוודאי תמיד קרה, אבל עכשיו כולם גם יודעים/צילום מסך, אינסטגרם עידן ורד
תגובות לתמונה של עידן ורד. אינסטגרם עידן ורד, צילום מסך
תגובות לתמונה של עידן ורד/צילום מסך, אינסטגרם עידן ורד

דוגמה אחת מיני רבות: אתמול העלה עידן ורד תמונות מחויכות שלו מחופשה משותפת במיאמי עם איתי שכטר, דור מיכה וטל בן חיים. השניים הראשונים מזוהים עם מכבי תל אביב - בעיקר מיכה - בעוד בן חיים פרסם בעבר פוסטים מתריסים נגד הפועל תל אביב וכינה אותה "הקבוצה הכי אלימה בישראל".

לכאורה אין בחופשה משותפת של ורד עם השלושה הנ"ל כל רע או פסול - עד שחושבים על רגשות האוהדים, הן של הפועל תל אביב והן של מכבי תל אביב.

אם זה לא מספיק, שחקנים מהפועל תל אביב החמיאו מרחוק בתגובות. למשל הקפטן דן איינבינדר, למשל שי אליאס, אחד הגיבורים הטראגיים של דרבי ה-5:0, שכתב "כוכבים" והוסיף סמיילי שכולל לבבות. לבבות לשחקן של מכבי תל אביב ולאחרים שמזוהים איתה? יש מי שיראה בכך עוד יריקה של אליאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully