וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הפועל תל אביב: "מודעים לכך שהגיע הזמן להעביר את המושכות"

האדומים פרסמו מכתב לאוהדי הקבוצה: "ככל שיבוא אדם בעל אמצעים אשר יכולותיו הכלכליות גבוהות, ניתן לו את כל אחזקותינו ללא כל תמורה ונשוב מיד אל היציע". המועדון השיק סמל מיוחד לכבוד חגיגות המאה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

ההכנות לעונת 2022/23 עוד לא החלו, ובהפועל תל אביב כבר אין שקט. האוהדים מאיימים בחרם מנויים בעקבות אי שביעות רצון מהשקעת הבעלים ודורשים שהאחים ניסנוב יעבירו את המועדון לידיים חדשות. לאור זאת, בעלי המועדון פנו היום (רביעי) לאוהדי הקבוצה במכתב.

איציק ניסנוב, בעלי הפועל תל אביב. אריאל שלום
הבעלים יודעים שהגיעה העת להעביר את המועדון לידיים חדשות. איציק ניסנוב/אריאל שלום

"אנו נמצאים בפתחה של שנת ה-100 של המועדון האהוב שלנו, אשר ידע שנים יפות יותר וגם יפות פחות, כמו בכל ענף ספורט. גם לקראת עונת 22/23, כמו בכל העונות שקדמו לה מאז לקחה על עצמה קבוצת הבעלות הנוכחית את המושכות בינואר 2017, נעשה כל שביכולתנו על מנת להעמיד קבוצה ראויה להפועל תל אביב, שתסב גאווה למאות אלפי האוהדים שעומדים מאחורי הקבוצה".

"איש אינו חף מטעויות, גם אנחנו עשינו כמה טעויות בזמן שאנו עומדים בראש הפירמידה. מאידך, חלקן תוקנו ונמשיך לתקן. כמו כן - ישנן פעולות רבות שניתן לזקוף לזכות ההנהלה הנוכחית, כאשר החרב הכלכלית אינה מונחת על צווארו של המועדון, כמו בימים עברו".

"אנו מודעים לכך שהגיע הזמן להעביר את המושכות ועמלים יומם וליל על מנת שכך יקרה. כפי שכבר הצהרנו, אנחנו נמצאים כעת במספר דיאלוגים ומקווים מאוד שנהיה אנשי בשורה בקרוב. יחד זאת, אנחנו גם קשובים מאוד לבקשות הלגיטימיות של הקהל ועל כן מודיעים היום כי החל מהשבוע הקרוב יהיה זמין במשרדו של עו"ד רועי רוזן, הסכם חתום ע"י כל הבעלים, בנוסף לכל המידע הפיננסי, עבור כל אדם שיתעניין באופן רציני בהשקעה במועדון".

אוהדי הפועל תל אביב. אריאל שלום
הבעלים מצפים ש"יגלו אחריות". אוהדי הפועל תל אביב/אריאל שלום

"אנו פונים מכאן גם לכלל האוהדים לגלות אחריות ולא לנקוט באמצעים וצעדים שבעבר כבר גרמו לבעלים לעזוב - וגם הרתיעו רוכשים פוטנציאליים. נושא זו עולה בשיחות שאנו מנהלים עם אנשים שמתעניינים בהשקעה במועדון, בד בבד עם ההסכמה הגורפת כי הנכס הגדול ביותר שלנו - הוא הקהל".

"אמרנו בעבר ואנחנו שבים, מתחייבים ואומרים - ככל שיבוא אדם בעל אמצעים אשר יכולותיו הכלכליות גבוהות, ניתן לו את כל אחזקותינו ללא כל תמורה ונשוב מיד אל היציע. בנוסף - ככל שיבוא אדם, אפילו בעל אמצעים צנועים יותר - ויסכים לקחת את הניהול השוטף למספר שנים, גם אז - עוד באותו היום, נזוז הצידה מהניהול השוטף, אך אותו אדם יצטרך להחזיר חלק מהשקעת הבעלים".

"אנו ערים וקשובים לביקורות והטענות מאוהדי הקבוצה, אשר מופנות אל ההנהלה הנוכחית, אנחנו גם מסכימים עם חלק בלתי מבוטל מהן. מטרתנו היא אחת: הצלחתה של הפועל תל אביב. כולנו שותפים לה - ועד שיגיע אדם ראוי שיחליף אותנו בתפקידנו, על כולנו להיות מאוחדים סביב מטרה נעלה זו".

לוגו הפועל תל אביב שנת ה-100. הפועל תל אביב, אתר רשמי
האדומים חוגגים 100 שנים להיווסדות המועדון/אתר רשמי, הפועל תל אביב
לוגו הפועל תל אביב שנת ה-100 שיתנוסס על גב החולצה. הפועל תל אביב, אתר רשמי
גם לוגו מיוחד הוכן והוא יתנוסס על גב חולצות השחקנים/אתר רשמי, הפועל תל אביב

במקביל, חגיגות שנת המאה של האדומים יצאו לדרך ובמועדון הודיעו על יריית הפתיחה של שנת המאה והשיקו לוגו חדש שעוצב במיוחד. הפועל תל אביב, שגם הודיעה בשבוע שעבר כי המלבישה הרשמית שלה החל מעונה הבאה תהיה חברת Adidas, פרסמה לוגו חדש שבו לצד השנה "1923" ייכתב גם "100 YEARS ANNIVERSARY". עם זאת, חשוב לציין כי הלוגו אשר יתנוסס על חולצות השחקנים מיועד לעונת המשחקים הקרובה בלבד.

בנוסף, הודיעה הפועל תל אביב כי היא משיקה לוגו מיוחד אשר יתנוסס על גב החולצות, מעל לשמם של השחקנים - במיוחד לשנת ה-100. "מלבד הלוגו החדש, בימים אלה עמלים במועדון על מגוון פרויקטים מרגשים כחלק מאירועי שנת ה-100 של הפועל תל אביב", הוסיפו בהפועל תל אביב בהודעה הרשמית.

מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן אמרה: "אנו נמצאים בפתחה של שנה מרגשת עבור מועדון הכדורגל הפועל תל אביב. מדובר בציון דרך משמעותי עבור כל מי שהפועל נמצאת בלבו - ואנו גאים להיות חלק מהמועדון בתקופה זו. הסמל החדש שעוצב במיוחד, בנוסף ל-לוגו שיתנוסס על גב החולצות, מהווים סנונית ראשונה במסגרת אירועי שנת ה-100 שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully