וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקירה ניסתה פעמיים לחזור לפיקה, כעת מתגלות העקיצות ששלחה לו

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 12:33

בספרד טוענים הזמרת ניסתה לשקם את היחסים עם בלם ברצלונה, אבל פיקה ה"מתהולל" כבר המשיך הלאה. ניתוח הקליפ האחרון מרמז על מסרים עוקצניים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

הפרידה של שאקירה וג'רארד פיקה ממשיכה להסעיר את מדורי הרכילות בספרד ובעולם הלטיני כולו, וככל שהימים עוברים מתפרסמים עוד ועוד פרטים. אחרי שפורסם שלמעשה השניים חלקו "זוגיות פתוחה" ואפשרו זה לזה לקיים יחסים עם אחרים, כעת טוענים ברשת "Univision" האמריקאית-לטינית שלמעשה הקולומביאנית ניסתה לאחרונה מספר פעמים "להציל את הקשר".

לפיקה ושאקירה כידוע יש שני ילדים: סשה (7) ומילאן (9). הם הודיעו ב-4 ביוני על הפרידה, אחרי ימים ארוכים של דיווחים בתקשורת על כך שפיקה עזב את הבית ועבר לדירת רווקים שם הוא "מתהולל". אבל מתברר ששאקירה לא ויתרה עליו בקלות.

הזמרת שאקירה צופה בבן זוגה לשעבר ג'רארד פיקה ומחזיקה את בנם המשותף ביציע. Jean Catuffe, GettyImages
בימים בהם הייתה צופה מהיציע. שאקירה/GettyImages, Jean Catuffe
הזמרת שאקירה לצד בן זוגה לשעבר ג'רארד פיקה לצד ילדיהם במשחק כדורסל. James Devaney, GettyImages
עדיין אב ילדיה. שאקירה ופיקה/GettyImages, James Devaney

"לאחרונה היא ניסתה פעמיים לשקם איתו את הקשר", נכתב, "אחרי הכל, הוא אבא של הילדים שלה. הייתה לה תקווה שזה יצליח, מאחר שהאהבה שלה אליו נותרה עיוורת". עם זאת, דווח כי "פיקה כבר יצר לעצמו עולם חדש, שבו לשאקירה כבר לא היה מקום".

כזכור, בספרד הופיעו מספר דיווחים על כך שפיקה בגד בשאקירה, כולל דיווחים על רומן עם מלצרית בת 22 ודוגמנית ברזילאית שטענה שהיה שולח לה הודעות זימה באינסטגרם. לאחר מכן נטען שלא היה מדובר בבגידה, מאחר שלמעשה השניים היו ביחסים פתוחים. על פי עיתונאית בספרד שסיקרה את מערכת היחסים הזאת במשך שנים, "לאחרונה כל מפגש של שאקירה עם פיקה היה מערער אותה מאוד".

עוד בוואלה!

האישה איתה פיקה בגד היא מכרה קרובה של שאקירה, וצעירה ממנה ב-20 שנה

לכתבה המלאה
שאקירה שולחת מסר לפיקה? מתוך הקליפ האחרון שלה, " Te Felicito". יוטיוב, צילום מסך
מה זה אומר? ה"וי" של שאקירה/צילום מסך, יוטיוב

בינתיים שאקירה ממשיכה בקריירה שלה, ונדמה שהיא דווקא מעוררת בימים אלה יותר עניין מאשר בעבר. כך, למשל, בספרד ניתחו לעומק את השיר האחרון שהוציאה, "Te Felicito", שלכאורה מלא ברמזים לפיקה. שאקירה נהגה בעבר לא פעם לחלוק בשירים שלה פרטים אישים ואוטוביוגרפיים, ונדמה שגם הפעם מדובר בפרטים אותנטיים. "אתה שקרן גדול, ואף אחד לא יכול להכחיש", נכתב בשיר, "אל תגיד לי שאתה מתנצל, כי שנינו יודעים שאתה משקר". כמו כן, הקולומביאנים מזכירים שהסימון של עם שתי אצבעות תנועת "וי" הן מסר ישיר לפיקה, שבעבר הקדיש לה כך שערים וחיפש אותה ביציע.

כך או כך, השיר האחרון יצא באפריל, ובמשך חודשיים קיבל כ-60 מיליון צפיות. מאז, תוך שלושה ימים, נוספו לשיר 22 מיליון צפיות נוספות, וגם בתוכנית "DancingWithMyself" שבה היא משמשת כשופטת נרשמה עלייה בהתעניינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully