וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה החתימה שוער שני, אסף נמני ממשיך לחפש זרים חדשים

אחרי עונה מוצלחת באדומים אשדוד, גיא הרמן בן ה-21, שגדל במכבי חיפה ולפני שנתיים שיחק בליגה א' דרום, יהווה גיבוי לרובי לבקוביץ'

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

כשלושה שבועות אחרי שהפועל חדרה הודיעה על הארכת חוזהו של השוער רובי לבקוביץ', שצפוי לעמוד בין הקורות גם בעונת המשחקים הבאה, היום (חמישי) חתם בקבוצה השוער גיא הרמן בן ה-21, שישמש כשוער השני של הקבוצה.

גיא הרמן, שוער הפועל חדרה. הפועל חדרה, אתר רשמי
עלה לליגת העל. הרמן/אתר רשמי, הפועל חדרה

הרמן שיחק לפני שנתיים בעירוני אור יהודה מליגה א' דרום ובעונה שעברה רשם עונה מוצלחת באדומים אשדוד, שמבחינתה הייתה זו עונת בכורה טובה למדי בליגה הלאומית. הרמן גדל במכבי שוהם ובגיל נוער עבר למכבי חיפה, אולם בקבוצת הנוער של הירוקים זכה לקחת חלק ב-10 הופעות בלבד על פני שלוש שנים.

לאחר שחתם באמצעות סוכנו משה גולדנברג, אמר הרמן: "אני שמח להגיע למועדון כמו הפועל חדרה ומודה על ההזדמנות להיות בליגת העל. אני כבר לא יכול לחכות לפתיחת האימונים".

בתוך כך, ממשיכים בצוות המקצועי לחפש שחקני חיזוק זרים לקראת העונה הקרובה. בחדרה אחר אקס מכבי נתניה, מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה, הקשר הברזילאי רומאריו פירס, וכן אחר החלוץ המולדבי אלכסנדרו בויצ'וק. המאמן נמני מעוניין לצרף כעת שחקנים לקישור ולהתקפה, זאת בנוסף לבלם ג'ונתן סיסה, המגן הסלובני קלמן שטרום והחלוץ סטיבן אלפרד שכבר חתומים לעונה הבאה.

בשלב זה לא ברור מה יהיה מעמדו של גוסטבו מרמנטיני, שסיים את תקופת ההשאלה שלו בהפועל באר שבע ומחזיק בחוזה לעונה הקרובה בהפועל חדרה. בצוות המקצועי טרם הוחלט אם להחזירו לסגל או לחפש קבוצה אחרת שתקלוט אותו בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully