וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה סופי? חדרה הודיעה שרובי לבקוביץ' ימשיך גם בעונה הבאה

13.5.2022 / 13:06

השוער, שהיה מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, ימשיך בעונה הבאה. אורן גולן: "הוא הוכיח שהוא אחד מהשוערים המובילים ישראל". מרשל אודה על הכוונת

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 2:1/ספורט1

הפועל חדרה ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, הודיע היום המועדון, שהשוער רובי לבקוביץ' שמחזיק בחוזה לשנתיים הקרובות, והיה מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. לבקוביץ' היה העונה אחד מהשחקנים הבולטים של חדרה והציג יכולת גבוהה מאוד במרבית המשחקים בהם נטל חלק. בחדרה מנסים להשאיר כמה שיותר עוגנים מהסגל הנוכחי גם לעונה הבאה והשוער הוא בהחלט אחד מהם.

שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ'. דני מרון
נשאר עוד עונה בחדרה. לבקוביץ'/דני מרון

המנהל המקצועי אורן גולן, שאמש עוד אמר בראיון לתכנית הספורט ב-103FM שהפועל תל אביב מעוניינים בלבקוביץ' ואם יגישו הצעה מתאימה יש על מה לדבר, התבטא בהודעה הרשמית ואמר: "רובי הוכיח בשנתיים האחרונות שהוא מהשוערים המובילים בישראל. יש לו חלק משמעותי בהצלחות של הפועל חדרה ואני משוכנע שהוא ימשיך להוביל אותנו גם בעונה הקרובה".

במועדון מאמינים שבקרוב מאוד יגיעו לסיכומים גם עם החלוץ שובל גוזלן והקשר תמיר גלזר, שהיו העונה שחקני מפתח בהצלחה של חדרה. בצוות המקצועי, בראשותו של המאמן החדש ניר ברקוביץ', מנסים לצרף שניים-שלושה זרים חדשים, כששמו של מרשל אודה מבני סכנין נמצא חזק על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully