וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה הודיעה ללבקוביץ': "אתה לא משוחרר ונשאר גם בעונה הבאה"

23.4.2022 / 10:45

למרות שהוא זוכה לביקוש, בקבוצה הבהירו לשוער כי הכוונה היא לכבד את החוזה עליו הוא חתום, בהיותו אחד מעמודי התווך

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

ראשי הפועל חדרה הודיעו הבוקר (שבת) לשוער רובי לבקוביץ' כי הוא נשאר במועדון ולא ישוחרר שום קבוצה אחרת בעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי לפני אימון הבוקר נערכה שיחה עם לבקוביץ' ובה נאמר לו שחרף הביקוש לו הוא זוכה, הוא אחד מעמודי התווך של הקבוצה ולכן אין כל כוונה לשחררו, כך שהוא יישאר בהפועל חדרה בהתאם לחוזה עליו הוא חתום.

אגב, בלי קשר להודעה שקיבל השוער, ישנם סיכויים גדולים שמי שיעמוד בין הקורות במשחק נגד מ.ס. אשדוד מחר (19:00) יהיה שוער המשנה עדי טבצ'ניק, כאשר לבקוביץ' יקבל מנוחה.

חדרה, שהבטיחה את הישארותה בליגת העל, כבר עסוקה בהכנות לעונה הבאה. במועדון כבר הכריז על מינויו של ניר ברקוביץ' למאמן במקום מנחם קורצקי שיעבור לעירוני קרית שמונה, ועל פי התוכניות המקצועיות יתבצעו שינויים רבים בסגל, כאשר בין השאר יוחלפו מרבית השחקנים הזרים ויובאו גם ישראלים חדשים.

שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ'. ברני ארדוב
עמוד תווך בחדרה. לבקוביץ'/ברני ארדוב

בתוך כך, הקבוצה נערכת כאמור למפגש עם אשדוד מחר. בנוסף לרון אונגר ולדיא לבאבידי הפצועים, שסיימו למעשה את העונה, יחסרו גם הקפטן מנשה זלקה בקישור והחלוץ שובל גוזלן בהתקפה. עם האחרון, אגב, מתנהל משא ומתן להארכת חוזהו גם לעונה הבאה, אם כי בשלב זה אין התקדמות בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully