וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע יודעים: "שברנו את הקלישאה. עכשיו צריך לנפץ את התיאוריה"

אחרי שהוכיחה שאפשר לנצח את אותה יריבה פעמיים בשבוע, הפועל באר שבע רוצה לנצח את בני סכנין בראשון (20:15, ספורט3) למרות האופוריה, ולהתקרב למכבי חיפה. שבעה שחקנים בסכנת צהובים, ויטור ולופס עשויים לנוח

מחזור 31הסתיים24/04/2022
בני סכנין
  • מלמד (15)
1:1
  • (51) מיכה
הפועל באר שבע
תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:3/ספורט1

בני סכנין

אחרי שגם מכבי נתניה השיגה ניצחון, בני סכנין נותרה היחידה מבין שלוש המתחרות על המקום הרביעי שעדיין לא הצליחה לנצח במהלך הפלייאוף העליון. המארחת תנסה לעשות את זה מול הפועל באר שבע, כשלהרכב יחזור אחרי פציעה אנטה פוליץ'. מארון גנטוס, שהיה שותפו במרכז ההגנה לאורך רוב שלבי העונה, סובל מקרע ולא צפוי לשוב לשחק העונה. מרואן קבהא שוב ישחק כבלם.

גם ארי מורה, שנכנס כמחליף בהפסד למכבי חיפה במחזור הקודם, צפוי לשוב אל ה-11 של חיים סילבס ויחד עם איברהימה קונטה וגיא מלמד ינסה לאתגר את הגנת הפועל באר שבע.

הרכב משוער: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה, מרואן קבהא, אנטה פוליץ', עומרי בן הרוש, איהאב גנאים, רועי שוקרני, בירם כיאל, ארי מורה, איברהימה קונטה, גיא מלמד.

מרואן קבהא שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
עוד משחק כבלם. מרואן קבהא/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע

כשהיא במצב רוח מרומם במיוחד אחרי השבוע הקסום שעברה, תצא מחר (ראשון, 20:15, ישיר בספורט3) הפועל באר שבע צפונה למשחק מול בני סכנין במטרה להמשיך את המומנטום הנפלא בו היא נמצאת ולצמק את הפער ממכבי חיפה לארבע נקודות, אחרי ההפסד של המוליכה 3:0 בנתניה. "שברנו את קלישאת צמד המשחקים מול אותה קבוצה תוך כמה ימים, כשניצחנו את מכבי תל אביב פעמיים", אמרו הבוקר במועדון. "עכשיו צריך להמשיך ולנפץ גם את התיאוריה שאחרי אופוריה כמו זו שעברנו, אי אפשר לנחות לקרקע".

במועדון ברור לכולם שאחרי שני ניצחונות על מכבי תל אביב, בליגה ובגביע, יכולה להיות ירידה במשחק מחר, אבל המאמן אליניב ברדה הבהיר לשחקנים שהוא מצפה מהם להמשיך כמו מקצוענים לעבר היעד הבא. לקבוצה יש עוד שישה משחקי ליגה וכמובן גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה, ובבירת הנגב רוצים לראות את השחקנים שומרים על רמה גבוהה של רצינות ולהלחיץ את הירוקים.

עוד בוואלה!

ברקת רוצה שברדה ימשיך לאמן את באר שבע, המאמן צפוי לסרב

לכתבה המלאה

מי שייעדר מחר הוא מריאנו באריירו המוצהב, כאשר שבעה שחקנים אחרים יצטרכו להיזהר מספיגת כרטיס צהוב שימנע מהם מלשחק מול מכבי חיפה בטרנר בעוד שני מחזורים, במשחק שעשוי להיות ההזדמנות האחרונה בהחלט לעשות משהו בליגה. מדובר בחאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד והלדר לופס, להם יש כבר שמונה צהובים, וגם בתומר יוספי, רועי גורדנה, אביב סולומון ושגיב יחזקאל, להם ארבעה צהובים כל אחד. "ננסה להגיע למשחק מול מכבי חיפה בטרנר לפחות בפער של שבע נקודות כדי שניצחון בו, יוריד את הפער ל-4 נקודות כשיישארו 9 נקודות בקופה", חישב הבוקר שחקן בבאר שבע.

ברדה עשוי לתת למיגל ויטור מנוחה מחר אחרי ששיחק בשני המשחקים מול מכבי תל אביב וגם הלדר לופס עשוי לנוח מאחר שהוא סובל קצת מכאבים. רמזי ספורי אמור לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, חאתם עבד אלחמיד, אביב סולומון, רועי גורדנה, אנדרה מרטינס, תומר יוספי, רמזי ספורי, דנילו אספרייה, יוג'ין אנסה.

איאד אבו עביד שחקן הפועל באר שבע עם חאתם עבד אלחמיד, דור מיכה. דני מרון
אבו עביד ואלחמיד הם בין שבעת השחקנים שיצטרכו להיזהר מצהוב/דני מרון

טריוויה

* הפועל באר שבע לא הצליחה לכבוש בשלושת הביקורים האחרונים בסכנין: שתי תוצאות 0:0 והפסד 1:0.

* בני סכנין עדיין לא ניצחה בפלייאוף העליון (שתי נקודות מ-12) אבל בבית השיגה 10 נקודות מ-12 האחרונות.

* הפועל באר שבע השיגה העונה 14 נקודות מעמדת פיגור, כולל שלושה מהפכים - הכי הרבה בליגה.

* חיים סילבס לא הצליח לנצח את באר שבע ב-10 משחקי הליגה האחרונים בהם אימן מולה, מאז ה-0:1 הביתי עם הפועל רעננה בדצמבר 2016.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: דוחא
קהל: 2044

משחקי המחזור ה-31 בפלייאוף העליון וה-30 בתחתון:

שבת, 17:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה (ספורט4)
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל (ספורט3)
שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט3)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully