וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן תורג'מן מחפש עבודה דרך הפייסבוק: "הייטק תמיד משך אותי"

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 16:53

מגן הפועל באר שבע לשעבר, שזכה איתה בשתי אליפויות, סיים קורס בודק תוכנה ורוצה להשתלב בתחום. לפרוש מכדורגל? עדיין לא

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

בן תורג'מן בן ה-33 עשה קריירה מכובדת מאוד בכדורגל הישראלי. ברקורד שלו יש שתי אליפויות בהפועל באר שבע של ברק בכר ב-2015/16 ו-2016/17. לאחר מכן עבר המגן בין השאר בהפועל עכו, מכבי נתניה ובני יהודה ולפני שתי עונות, עזר לאדומים אשדוד לעלות מליגה א' לליגה הלאומית.

לאחרונה פרסם המגן פוסט בקבוצת "משרות הייטק ללא ניסיון" בפייסבוק וזכה לתגובות רבות. הוא כתב: "היי חברים, קוראים לי בן. אחרי 12 שנות קריירה בעולם הכדורגל והספורט עם שתי צלחות אליפות וגביעים, החלטתי להגשים חלום ילדות קטן שתמיד בער בי וזה תחום הטכנולוגיה וההייטק. לאחרונה סיימתי קורס בדיקות תוכנה QA. אני מחפש את המשרה הראשונה שלי בתחום ואשמח להצעות".

בן תורג'מן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מנסה את מזלו במקצוע חדש. בן תורג'מן/ברני ארדוב
הפוסט של הכדורגלן לשעבר בן תורג'מן. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הפוסט שהעלה תורג'מן/צילום מסך, מתוך פייסבוק

"בתקופת הקורונה השביתו את הכדורגל בארץ ועלו בי מחשבות לגבי המשך הקריירה", מספר תורג'מן, ששיחק העונה בבית"ר רמלה בליגה ב', "מצאתי את עצמי יושב בבית, חושב על העתיד ועל מה אני הולך לעשות מכאן והלאה. ידעתי שהכדורגל הוא בכל מקרה זמני ולא עניין אותי להמשיך לאימון או משהו כזה. החלטתי לפתוח קצת את הראש ולנסות להיכנס לתחום ההייטק כי זה משהו שתמיד משך אותי ותמיד סקרן אותי. כששיחקתי כדורגל והייתי מחויב לקבוצות, תחת חוזה, זה היה בעייתי ללכת וללמוד, כי גם לא היה לי את הזמן והראש הנקי לזה. וכשמצאתי את עצמי בבית במשך ימים ארוכים, התחלתי לחקור קצת את עניין התחום ונרשמתי ללימודים ב- SV-COLLEGE ברחובות. סיימתי לא מזמן את הלימודים, עברתי בהצלחה את כל המבחנים ועכשיו אני מחפש להיכנס לתחום. זה לא פשוט כי בשנתיים האחרונות, בעיקר בתקופת הקורונה, אנשים חיפשו את עצמם מחדש ועשו הסבות מקצוע והרבה הלכו לכיוון הייטק, כך שיש המון מחפשי עבודה בתחום".

המגן הוותיק התייחס לניסיונות ההשתלבות בתחום ההייטק ואמר: "בדיקת תוכנה זה תחום שנותן לך דריסת רגל ראשונית בענף ההייטק. זה לשים דריסת רגל כמו להתחיל בליגה א' של ההייטק ואז לנסות להתקדם עד ליגת העל. בכדורגל בישראל הייתי כבר ברמות הגבוהות והייתה לי אחלה קריירה. אני חייב להבהיר שזה ממש לא ריאיון פרישה, אני עוד יכול לחזור ולשחק כדורגל, אפילו בליגה הלאומית, נראה מה יהיה".

לסיום הוסיף תורג'מן: "התלבטתי אם בכלל להעלות את הפוסט הזה בפייסבוק כי בהתחלה זה קצת הביך אותי. ידעתי שזה יעשה הד כלשהו ויביא לתגובות. אני באמת מעדיף לדאוג עכשיו לעתיד שלי. כולם אומרים לי כל הכבוד על הסוויץ' בראש ואני באמת מקווה למצוא את המשרה הבאה שלי עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully