וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת רוצה שברדה ימשיך לאמן את באר שבע, המאמן צפוי לסרב

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 7:44

הבעלים שדבקה בהחלטתה להשאיר את ברדה על הקווים, רוצה שהוא ימשיך לאור ההצלחה והחיבור עם השחקנים. המאמן: "אין יותר 'אני' בבאר שבע"

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 3:1 (חצי גמר גביע המדינה)/ספורט1

אלונה ברקת מעוניינת שאליניב ברדה יאמן את הפועל באר שבע גם בעונה הבאה, אבל ספק אם הוא יסכים לכך. בעלת המועדון ששהתה השבוע בארצות הברית ולא היתה גם בטרנר ביום ראשון וגם אמש בבלומפילד בניצחון 1:3 על מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע. ברקת משוכנעת כי ברדה הוא המתאים ביותר להמשיך להוביל את הקבוצה כמאמן גם בעונה הבאה לאור הדרך שבה הוא מחזיק את הפועל באר שבע, כשהשיא כמובן הוא בצמד המשחקים השבוע מול מכבי תל אביב בליגה ובגביע וההעפלה לגמר שייערך בעוד כחודש מול מכבי חיפה בטדי.

ברדה סירב אמש בתום המשחק להתייחס לאפשרות שהוא יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה וחזר על כך שמדובר בהחלטה שהוא יקבל ביחד עם ברקת בסוף העונה, אבל כשנשאל האם הוא נהנה מהשבוע המוצלח שהיה לו עם הפועל באר שבע החל מיום ראשון ועד אמש, הוא השיב: "לא הצלחתי ליהנות גם כי בנוסף לכל אני עובר בדיוק שיפוצים בבית שלי והכל התערבב לי לשבוע לא קל בכלל".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
יהפוך ממאמן זמני למאמן קבוע? אליניב ברדה/דני מרון

ברקת קיבלה את ההחלטה לפטר את רוני לוי ובחרה בברדה כמאמן עד תום העונה. רבים העריכו אז כי ברדה ישמש רק כמאמן זמני וכי ברקת תביא מאמן במקומו, אולי אף זר, אבל היא דבקה בהחלטתה ולא סטתה ממנה וצדקה. כעת, ברקת רוצה שברדה ימשיך אך קרוב לוודאי שהוא יסרב לעשות זאת גם בעונה הבאה. לא מן הנמנע כי כדי לפתות אותו להישאר כמאמן, ברקת תבטיח לברדה שאם הוא לא יצליח כמאמן בעונה הבאה, או לחילופין יחליט שהוא רוצה לסיים על הקווים, היא תנחית אותו חזרה לתפקיד המנהל המקצועי אותו הוא עשה מתחילת העונה.

לא רק התוצאות של ברדה מובילות לכך שברקת וגורמים נוספים במועדון רוצים אותו כמאמן. ברדה הצליח להתחבר לשחקנים והם נותנים בו אמון, אם כי לא כולם מרוצים מהמעמד שלהם ובראשם רמזי ספורי, שראה איך דור מיכה פותח לפניו ונראה היה כעוס מאוד כשנכנס, מה שהתבטא גם במריבה שהיתה לו עם מריאנו באריירו במחצית השנייה.

ברדה אמר אמש במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "הדבר הראשון והכי חשוב שעשיתי בהפועל באר שבע היה לבטל את האני ולדבר רק על האנחנו. כל מה שקורה במועדון זה אנחנו. אין אני בהפועל באר שבע".

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא אהב את העובדה שהוא לא פתח. רמזי ספורי/ברני ארדוב

על ההחלטה לבחור בעמרי גלזר לעמדת השוער ולהשאיר בחוץ את אריאל הרוש שעמד במשחקי הגביע, אמר ברדה: "זו היתה ההחלטה הכי קשה שלי מאז שמוניתי לתפקיד המאמן. אריאל מתאמן ומתנהג לחברים שלו בצורה ראויה לשבח. הוא היה ראוי לשחק היום אבל רציתי את עמרי בגלל כושר המשחק שלו. שיתפתי את אריאל בהתלבטות שלי וגם בהחלטה שלי. בטוח שהוא כועס עליי אבל בסוף צריך לדעת לקחת גם החלטות כאלה. לצערי אני הייתי צריך להתמודד עם זה".

רועי גורדנה שהיה חלק מהפועל באר שבע בגמר בו היא הובסה מרגלי מכבי תל אביב 2:6, נשאר על הקרקע אמש במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא בהיי בכלל אחרי הניצחון הזה. אנחנו נטועים היטב בקרקע, כי לא לקחנו הערב את גביע המדינה. עשינו תוצאה יפה וניצחנו משחק חשוב מאוד מול יריבה איכותית, אבל לא לקחנו עדיין תואר, כך שאין כאן מה לרדת לקרקע. הראש שלנו לגמרי בסכנין בליגה במשחק הקרוב ונרצה לעשות תוצאות טובות בליגה כדי לבוא מוכנים למשחק מול מכבי חיפה בגמר הגביע בעוד חודש. עד אז יש לנו שישה משחקי ליגה לעבור כך שהדרך לשם מאוד רחוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully