וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' לא ימשיך, מכבי תל אביב תפנה רשמית לאיביץ'

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 0:44

אחרי ההדחה בחצי גמר הגביע והאכזבות בפלייאוף, הנהלת מכבי תל אביב לא תאריך את חוזהו של המאמן הנוכחי, ותפנה לאקס שהוליך אותה לשתי אליפויות. קרסטאיץ': "האמנו שנזכה בגביע, ועכשיו לא יהיה קל". עשרות אוהדים מחו ועיכבו את יציאת השחקנים מקרית שלום

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 3:1 (חצי גמר גביע המדינה)/ספורט1

הפועל באר שבע עלתה הערב (רביעי) לגמר הגביע אחרי שגברה 1:3 על מכבי תל אביב החלשה, והשלימה נקמה קטנה על יריבתה עם מהפך מתוק בבלומפילד. יובאנוביץ' כבש ראשון (7), אבל באריירו איזן (26), אנסה דהר חצי מגרש והפך (40), וחטואל חתם (65) מול ההגנה האומללה של קרסטאיץ'. המאמן הסרבי החל מצוין את הקדנציה שלו, והצליח לשקם את הקבוצה אחרי פיטורי ואן לוון, אבל לאחרונה הקבוצה שלו דועכת, והיום, אחרי הפסד שני ברציפות, מחזיקת הגביע מודחת, במשחק שככל הנראה גזר את דינו של הסרבי. קרסטאיץ' לא ימשיך במכבי תל אביב, והקבוצה תפנה רשמית לוולאדן איביץ', המאמן שהוליך את הצהובים לשתי אליפויות, ומאז מתקשה למצוא בית.

מאוחר יותר, עשרות אוהדים של מכבי תל אביב הגיעו לקרית שלום כדי למחות נגד השחקנים ועיכבו את יציאתם מהמתחם לבתיהם במשך דקות ארוכות.

שחקני מכבי תל אביב בקרית שלום. לפי סעיף 27 א לזכויות יוצרים, תמונות גולשים
התקשו לצאת מקרית שלום. שחקני מכבי תל אביב/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א לזכויות יוצרים
מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
המשחק שגזר את דינו. קרסטאיץ'/דני מרון

קרסטאיץ' אמר אחרי המשחק: "אחרי השער הראשון שלנו היו לנו הזדמנויות שלא ניצלנו. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד, ויכולנו לכבוש עוד. במחצית השנייה ניסינו להסתכן יותר, וסגנו את השער השלישי שאחריו היה קשה עוד יותר. ניסינו לעשות שינוים התקפיים, אבל לא הצלחנו לעשות את השינוי.

"אני חייב להגיד שהשחקנים נתנו את המקסימום, אני לא יכול לבוא אליהם בטענות. זה גביע, ויש יריבה. עשינו עבודה טובה באופן כללי, אבל ספגנו שני שערים קלים מדי.

"אחרי ההפסד הזה לא יהיה קל. האמנו שנזכה בגביע, ועכשיו לא יהיה קל, אבל זה הכדורגל. זה עוד לא הסוף, יש לנו עוד ששה משחקים, צריך להתכונן לדרבי הגדול".

עוד בוואלה!

מיכה דיבר לראשונה: "עברתי תקופה קשה". ברדה: "שמנו את הלב"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עידן נחמיאס. דני מרון
עם הגנה כזאת קשה להצליח. מכבי תל אביב/דני מרון

בשבוע שעבר מאמן מכבי תל אביב נשאל על עתידו, ואמר: "מאוכזב שלא הודיעו שאני ממשיך, מרגיש שאני במבחן. אני והצוות לא מרוצים, שוחחתי על כך עם אנשים במועדון. כולם אומרים לי שאני צריך להישאר, גם האוהדים, זו סיטואציה מעייפת". היום קרסטאיץ' נשאל האם המשחק הזה ישפיע על ההחלטה על עתידו, וענה: "עכשיו זה לא הרגע הנכון לדבר על זה, עכשיו אנחנו צריכים להתכונן למשחק הבא, ויהיה לנו מספיק זמן לדבר על זה בעתיד".

דן גלזר: "פתחנו מצוין את המשחק, כבשנו את הראשון והחמצנו במקום לעשות את השני. באר שבע שינתה מערך והצליחה להשוות. כדורגל זה עניין של מומנטום, כשלא נותנים את השני הכול יכול לקרות. משם זה היה משחק של מעברים וברכות להם על העלייה. אנחנו צריכים להמשיך קדימה. אין לי הסבר חד-משמעי, בהרבה משחקים הצגנו כדורגל טוב ונגד מכבי חיפה הגיע לנו לנצח. נכון, בבאר שבע לא היינו טובים, אבל אין לי הסבר חד-משמעי לתקופה הזו. זה קורה, נצטרך לסיים את העונה כמו שצריך. העונה של מכבי תל אביב לא נגמרה, זה מועדון גדול שצריך להגיע ולתת הכול בכל משחק. על מה נלחמים? על הכבוד שלנו. למען הקהל ולמען המועדון הזה. זה רגע מאוד קשה עבורי ועבור הקבוצה, אבל נצטרך להרים את עצמנו לקראת הדרבי. אנחנו חזקים ומאוחדים ונקווה לשמח את הקהל והמועדון ביום שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully