וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נענשה בסגירת היציע הצפוני במשחק נגד מכבי תל אביב

20.4.2022 / 16:58

המופע הפירוטכני של האוהדים בבלומפילד בשבוע שעבר עלה למועדון ביוקר מכיוון שזו הייתה ההרשעה ה-17. במועדון פונים לייעוץ משפטי ועשויים לערער

תקציר חצי גמר גביע המדינה: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

מכבי חיפה לא תוכל לארח את מכבי תל אביב לעיני אצטדיון מלא בסיבוב השני של ליגת העל, נכון לכתיבת שורות אלה. היום (רביעי) נענש המועדון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בסגירת היציע הצפוני במשחק הבית הבא, ומכיוון שלושת משחקי הבאים של הקבוצה הינם משחקי חוץ, המשמעות היא שהיציע מאחורי השער לא ייפתח נגד מכבי תל אביב - במה שגם עשוי להיות משחק אליפות.

אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות. אריאל שלום
עונש לא קל בעקבות המופע הפירוטכני בבלומפילד/אריאל שלום

מכבי חיפה עמדה לדין בגין האבוקות הרבות שהדליקו אוהדיה במשחק בשבוע שעבר בבלומפילד, שגרמו לעיכוב המשחק בחמש דקות. בנוסף, בדו"ח השופט צוין שמהיציע של הירוקים נזרקה כוס משקה ועל כן הוחלט להרשיע את הירוקים שכבר בעבר ספגו עונש על תנאי בנסיבות דומות.

למעשה, העונש הקשה הוא כתוצאה מ-17 הרשעות שונות בבית הדין העונה בעבירות של התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי הולמת, כך לפי הדיין ישראל שמעוני שגם השית על המועדון קנס בגובה 10,000 שקלים.

עם זאת, במכבי חיפה פונים לייעוץ משפטי בעניין ושוקלים להגיש ערעור. במועדון יבדקו האם ניתן היה להפעיל את העונש על תנאי, שכן התנאי היה בגין סעיף התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות ואילו האישום במקרה זה לא היה בסעיף נסיבות מחמירות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully