וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס אוהדי הפועל באר שבע הותקף באבנים: "מזועזעים מהתמונות"

המנכ"ל גיא פרימור: "מצפים שהמשטרה תאתר את האחראים לפוגרום". מיכה דיבר לראשונה: "עברתי תקופה קשה". ברדה אחרי העלייה לגמר: "שמנו את הלב"

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 3:1 (חצי גמר גביע המדינה)/ספורט1

חגיגה אדומה בבלומפילד. שחקני הפועל באר שבע נשארו הערב (רביעי) דקות ארוכות על כר הדשא, שרו ורקדו עם האוהדים אחרי ה-1:3 המרשים על מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה. האדומים שבו מפיגור 1:0 עם מהפך מזהיר וב-24 במאי הם ישחקו נגד מכבי חיפה בגמר גביע המדינה בטדי. גם תקרית בין רמזי ספורי למריאנו באריירו, במסגרתה ספורי העצבני צרח בזעם ובצורה מאיימת על הארגנטינאי במהלך המשחק, נשכחה בחסות החגיגות.

אבל לא הכול עבר חלק עבר בבלומפילד, כשאוטובוס של אוהדי הפועל באר שבע הותקף באבנים ובסלעים בדרכו חזרו לבירת הנגב ושמשותיו נופצו. אנו מזועזעים מהתמונות שהגיעו אלינו מתוך האוטובוס", אמר מנכ"ל המועדון גיא פרימור. "לא ייתכן שאוהדים שמגיעים לצפות במשחק כדורגל יסיימו את הערב בתחושה שרק בנס הם לא נפגעו בצורה קשה. אנו נגיש תלונה למשטרת ישראל ומצפים שהמשטרה תאתר את האחראים לפוגרום הזה ותעמיד אותם לדין".

אבנים הושלכו על האוטובוס של אוהדי הפועל באר שבע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב. הפועל באר שבע, אתר רשמי
אבנים הושלכו על האוטובוס של אוהדי הפועל באר שבע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב/אתר רשמי, הפועל באר שבע
אבנים הושלכו על האוטובוס של אוהדי הפועל באר שבע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב. הפועל באר שבע, אתר רשמי
תמונות מכוערות ומסוכנות/אתר רשמי, הפועל באר שבע

המאמן אליניב ברדה אמר בסיום: "אני לא חשוב, מה שחשוב זה שהקבוצה עברה שלב. בבאר שבע אנחנו רוצים להוציא את ה-אני, יש פה מועדון ו-אנחנו. לא פשוט לשחק נגד אותה קבוצה פעמיים בתוך פחות משבוע, אבל אמרתי מראש שאין קשר בין המשחקים. המערכים היו מעט שונים, זה התפתח אחרת. היינו צריכים להגיב תוך משחק ולשמחתי זה קרה בצורה טובה. השחקנים ידעו לחזור מפיגור במגרש לא פשוט ובמעמד כזה. ידענו לשמור על היתרון ולעבוד קשה כדי להבטיח את הניצחון".

ברדה נשאל על השינוי שעשה ואמר: "משמעת טקטית זה דבר חשוב, אבל לתת לשחקנים היצירתיים חופש זה לא פשוט חשוב. ההמשך שלי? אני בוחן את עצמי, בודק איך הגוף שלי מגיב. אתייעץ עם המשפחה ונקבל החלטה אחרי סוף העונה".

רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע חוגג. דני מרון
חטואל והחברים/דני מרון
אור דדיה, איאד אבו עביד, תומר יוספי, שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
דדיה, אבו עביד ויוספי/דני מרון

על ההחלטה לפתוח עם עומרי גלזר ולא עם אריאל הרוש: "זו ההחלטה הכי קשה שקיבלתי. אריאל מתנהג, מתנהל ומתאמן ברמה מדהימה. הוא תומך בקבוצה באופן ראוי לשבח. בסופו של דבר רציתי ללכת למשחק שאין ממנו דרך חזרה, עם מי שנמצא בכושר משחק טוב יותר. הרוש ראוי להיות שוער נבחרת והוא עוד יעזור לנו הרבה".

ברדה סיכם: "לא היה לנו יותר מדי זמן לאימונים אחרי המשחק הקודם, רק לאושש את השחקנים. הנגיעה הטקטית הייתה קצרה. ידענו שמכבי תרצה ללחוץ גבוה בבלומפילד ואולי נצטרך את המהירות של יוג'ין, ולשמחתי הוא עשה את זה בצורה מושלמת. הגמר עוד רחוק, יש לי סכנין על הראש. היום השחקנים שמו את הלב על המגרש".

דור מיכה שחקן הפועל באר שבע מול דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"כל שחקן, גם הגדולים ביותר, רוצים לדעת שתומכים בהם". מיכה/דני מרון

דור מיכה דיבר אחרי המשחק באריכות, לראשונה מאז שחזר לישראל: "מכבי זה מועדון יקר לליבי ותמיד יישאר כזה, אבל אני במקום אחר - לא פחות טוב. הגעתי לבית חם עם אנשים מדהימים. אני נהנה מכל רגע, גם אם מקצועית זה לא הלך לי בתחילת השנה כמו שרציתי".

מיכה סיפר על השינוי: "מאז שאליניב מאמן, אני משחק יותר ומרגיש הרבה יותר טוב. מבחינה אישית דברים לא התחברו לי עם רוני. בסופו של דבר צריך שני דברים עיקריים: דקות משחק ושיאמינו בו, ואת זה אני מקבל מאליניב והרבה. אני מקבל יותר תמיכה, יותר גב מהמאמן, כל שחקן, גם הגדולים ביותר, רוצים לדעת שתומכים בהם. אני חלילה לא רוצה לפגוע ברוני שעשה עבודה מצוינת, אבל לי באופן אישי טוב יותר מאז שאליניב קיבל את המושכות".

על התקופה בקפריסין אמר: "אני לא רוצה לחזור אחורה, זו כבר היסטוריה. היו רגעים קשים מאוד, אבל זה קרה מזמן. זה מאחוריי, למזלי היו לי משפחה וחברים - סביב מאוד תומכת שעזרה להרים אותי וכמובן את הפועל באר שבע שנתנה לי במה. לשמחתי זה מאחוריי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully