וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג בודק אפשרות להעביר את זכויות הניהול של בית"ר לאנשי עסקים

2.6.2022 / 6:15

הבעלים בודק אופציה להתנתק מהקבוצה ולהעביר את הזכויות, בתקווה שהמהלך יגרום להזרמת כספים והתגייסות מחודשת של הקהל שיעזרו לפתוח את העונה. במועדון מעריכים: הסיכויים שהמהלך יצלח נמוכים

אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתה של יו"ר הבקרה התקציבית, רו"ח סיגלית סייג/פרטי

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, בודק לאחרונה אפשרות להעביר את זכויות הניהול של הקבוצה למספר אנשי עסקים עימם הוא נמצא בקשר. המטרה של חוגג היא לגרום לכך שיוזרמו למועדון כמה מיליוני שקלים שיעזרו לקבוצה לעמוד על הרגליים ולהתחיל להתכונן לקראת העונה הבאה, לצד התגייסות מחודשת של הקהל ברכישת מנויים וכרטיסים. חוגג מקווה ליצור תכנית כלכלית בה ייפרסו ההתחייבויות הקודמות של הקבוצה על פני מספר שנים.

הסיכויים שהמהלך הזה ייצא לפועל עדיין נמוכים מאוד, משום שאותם אנשי עסקים צפויים לדרוש אפשרות לקבל בעלות על הקבוצה ללא תמורה בעתיד, בעוד חוגג מתעקש לדרוש בין 15 ל-20 מיליון שקלים.

יחד עם זאת, כפי שלמדו בבית"ר מתקדים חאמד בין ח'ליפה, חוגג יודע למצוא פתרונות "יצירתיים" לסיטואציות בעייתיות, ולא מן המנע שינסה לשלוף עוד שפן מהכובע שימנע מהמועדון ללכת לפירוק.

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד משה חוגג. מאור אלקסלסי
זה מה שיניע את הקהל לפעולה? אוהדי בית"ר מוחים נגד חוגג/מאור אלקסלסי

נכון לתחילת חודש יוני, פחות מחודש לפני תחילת האימונים, בית"ר נמצאת בתוך אי וודאות גדול, לא יכולה להתחייב לקיים מחנה אימונים, לא חושבת על בניית הסגל והמעטפת המקצועית, וגם מימוש האופציות על מקס גרצ'קין ודן עזריה נעשו תחת לחץ של יוסי אבוקסיס, אך חסרי משמעות אופרטיבית כל עוד לא נמצא פתרון כלכלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully