וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוברים הסיכויים שמכבי נתניה תאריך את חוזהו של דני עמוס לעוד עונה

בקבוצה התלבטו אם להשאיר את השוער הוותיק, אבל כעת המטוטלת נוטה לטובתו. מאור לוי עדיין חזק בתמונה, הסטטוס של גיאגון במעקב

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4, כולל הנפת צלחת האליפות/ספורט1

שחקני מכבי נתניה ישובו בעוד שבועיים לאימונים ויחלו למעשה ב-16.6 את תקופת ההכנה לעונה הבאה. נתניה תצא למחנה אימון בהונגריה בתחילת חודש יולי ואחר כך תשחק הקבוצה במוקדמות הקונפרנס ליג.

המאמן בני לם והמנהל המקצועי אלמוג כהן, צפויים לשוב בסוף השבוע הקרוב מחופשות פרטיות והחל מהשבוע הבא יעלו השניים הילוך בכל הנוגע להרכבת הסגל לעונה הקרובה. אחת המשימות הראשונות של לם וכהן תהיה לסגור את עמדת השוער הראשון. לאחרונה גברו מאוד הסיכויים להאריך את חוזהו של דני עמוס בעונה נוספת. עמוס, שעמד בשער הקבוצה בחמש העונות האחרונות, סיים את חוזהו ולאחרונה נערכו שיחות בין הצדדים. בנתניה התלבטו האם לתת לשוער הוותיק עונה נוספת או להחליפו בשוער אחר, כאשר שמו של דניאל טננבאום ממכבי תל אביב אף הוזכר כמועמד. בימים הקרובים צפויים אלמוג כהן ובני לם לקבל את החלטתם הסופית וכאמור גברו הסיכויים שהצדדים ימשיכו בהתקשרות ביניהם.

אחד השמות שנמצאים חזק על הפרק הוא הקשר מאור לוי, שחקנה של מכבי חיפה. הירוקים הודיעו לפני מספר ימים כי הם מממשים את האופציה על הקשר המוכשר, אולם בנתניה מקווים לקבל אותו לשורותיהם - או בהשאלה או אפילו במסגרת של טרייד - ומייעדים לו תפקיד מרכזי בקישור.

דני עמוס שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
החוזה החדש מתקרב. דני עמוס/ברני ארדוב

בנתניה יעסקו גם בעתידם של מספר שחקנים נוספים בקבוצה ביניהם אביב אברהם, כרם ג'אבר ועומרי גנדלמן שמבוקשים במספר קבוצות. במועדון עוקבים בדריכות גם אחר התפתחויות במשא ומתן בין מכבי תל אביב ופארפה גיאגון, זאת לאחר שהקבוצה כבר הודיעה על מימוש האופציה על הקשר המוכשר לעונה הקרובה, אולם עדיין לא ברור אם גיאגון אכן ישאר בסגל של מכבי תל אביב. הדברים תלויים כמובן בזהות המאמן החדש שיגיע לקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully