וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק ששבר את גב הגמל. כך התגלגל אנדריי מירון להפועל חיפה

הקריזה של ג'יג'י בקאלי תהיה הרווח של ניר קלינגר? צפו בספיגות של סטיאווה בוקרשט באמצע מאי, שהובילו את הבלם לאדומים מהכרמל

הספיגות של סטיאווה שהובילו ל"פיטוריו" של אנדריי מירון/יוטיוב

כמה ימים לפני שהפועל חיפה הודיעה שהגיעה לסיכום עם אנדריי מירון, הבלם הרומני כיכב בכותרות במולדתו. הבעלים האקסצנטרי של סטיאווה בוקרשט, ג'יג'י בקאלי הנודע לשמצה, החליט שהוא מאס במרכז ההגנה וברומניה הכריזו: "אנדריי מירון פוטר מסטיאווה בוקרשט".

השיגעון של ג'יג'י בקאלי עשוי להתברר כרווח של ניר קלינגר.

באופן לא שגרתי, חוזהו של מירון בסטיאווה היה אמור להסתיים בסוף דצמבר (לא שגרתי מכיוון שמדובר באמצע העונה), אבל במועדון הפאר מבירת רומניה החליטו לחתוך את העניינים מוקדם. הפור נפל ב-14 במאי, כשהדם עלה לבקאלי לראש.

באותו ערב לפני כשלושה שבועות, סטיאווה יצאה למשחק חוץ אצל וולונטר כשעדיין יש לה סיכוי לזכות באליפות רומניה לראשונה מאז 2015. הקבוצה תקפה, החמיצה לא מעט הזדמנויות, כבשה פעמיים, אבל גם ספגה שני שערים אחרי חורים עמוקים במרכז ההגנה. 2:2 בסיום וכעבור יומיים קלוז' חגגה אליפות.

אנדריי מירון, בלם רומני. רויטרס
בקאלי קבע שמרכז ההגנה אשמה בעוד עונה ללא אליפות. מירון/רויטרס

בקאלי רתח, אבל המתין לסיום העונה וכעבור שבועיים הכריז: "דיברתי עם אנדריי מירון ואמרתי לו 'אתה משוחרר, לך לאן שאתה רוצה, להתראות'". אחר כך הוסיף שהוא מעדיף את הקשר האחורי אובידיו פופוסקו, כבלם, על פני מירון.

מירון שלאורך העונה נע בין הספסל להרכב, דווקא ביסס את מעמדו ב-11 של אנטון פטראה במהלך הפלייאוף העליון, בו סטיאווה כמעט לא ספגה והציגה יכולת מצוינת. אבל ברומניה טוענים שהבעלים בקאלי תלה את הכישלון בהשגת האליפות, במרכז ההגנה וביכולת שלה בעונה הסדירה. מירון "נתלה בכיכר העיר" ביחד עם הבלם הוותיק פאולו ויניסיוס (37) ובהפועל חיפה עקבו בעניין.

אתמול המנהל המקצועי של סטיאווה, מיחאי סטויקה, אמר: "מירון חתם היום על התרת חוזהו. ג'יג'י החליט שלא משנה מה יהיה - מירון לא ממשיך בקבוצה". שעות לאחר מכן הפועל חיפה פרסמה הודעה משלה לפיה הבלם סגר.

מירון בן ה-28 שיחק כל הקריירה ברומניה. הוא החל את דרכו בב-2014 אוצלול גלאץ וב-2015 חתם בבוטושאן. בפברואר 2020 עבר לסטיאווה (חלון ההעברות עדיין היה פתוח ברומניה) כדי להיכנס לנעליים של בוגדן פלאניץ', שבעצמו הרגיז את בקאלי. את מדי האחרונה לבש 69 פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully