וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פיבן מסכם עונה: הגול ששבר אותנו, וההבדל בינינו לחיפה

מגן מכבי תל אביב התראיין לפודקאסט "מכביבול" ונשמע אופטימי לגבי עתיד הקבוצה: "השנה היינו קרובים, בשנה הבאה אני בטוח שנעשה את זה"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

שחר פיבן, מגן מכבי תל אביב, התארח בפודקאסט "מכביבול" וסיכם את העונה המאכזבת של הצהובים. פיבן, למרות הכישלון, אופטימי לקראת העתיד, ואמר: "השנה היינו קרובים, בשנה הבאה אני בטוח שנעשה את זה".

שחר פיבן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מסכם עונה. שחר פיבן/אריאל שלום

על סיכום השנה: "עונה של למידה, עונה מאתגרת, עונה שבה לא הצלחנו להגיע ולזכות בתארים, היינו קרובים, כמעט נגענו - וארבעה תארים חמקו מאיתנו. הרבה שחקנים הצטרפו ולמדו לשחק ביכולת ובמנטליות של המועדון.

"היו הרבה שינויים שפגעו בנו ובשחקנים", המשיך פיבן, "הרבה שחקנים עזבו אחרי שמיצו את עצמם במועדון, הקבוצה נבנתה מחדש, ואני חושב שבשנה הבאה נהיה הרבה יותר טובים. אם השנה היינו קרובים, בשנה הבאה אני בטוח שנעשה את זה".

על התחלופה של דוניס, ואן לוון, יצחקי וקרסטאיץ' בשנתיים האחרונות: "שינויי המאמנים זה לא כיף, הכל חדש, ולפעמים זה טוב, כי שחקן אחד שלא נספר אצל מאמן אחד נספר אצל מאמן אחר, ואתה צריך להוכיח את עצמך עוד פעם ועוד פעם".

שחקני מכבי תל אביב דניאל פרץ, שחר פיבן. אריאל שלום
"הרגשתי שספגנו רטרואקטיבית על כל השנתיים שבהן לא ספגנו"/אריאל שלום

על ההגנה החלשה העונה: "היו משחקים שבהם שלטנו, היינו טובים ואז ספגנו שער מהזדמנות אחת קטנה ליריבה, הרגשתי שבשנה האחרונה ספגנו רטרואקטיבית על כל השנתיים שבהן לא ספגנו. יש לנו שוער צעיר, שאני צופה לו עתיד גדול, היו שינויים ומערכים, ולא, לא עשינו עבודה טובה כשחקני הגנה, אבל גם כשלא ספגנו אצל איביץ' היו ביקורות על מערך נסוג והגנתי, והעונה חשבנו באופן התקפי, היינו קבוצה אטרקטיבית, יוזמת ותוקפת. אבל ברור שיש מה לשפר מבחינת ההגנה, אנחנו צריכים להיות ההגנה הכי טובה בארץ. יש הרבה מה לעבוד, ויש פוטנציאל".

על הנפילה אחרי ההצלחות: "אני נזכר במשפט ששרן ייני אמר לנו אחרי עונה ללא הפסדים ושהיינו אלופים כבר במרץ: 'שמעו, אני שמח שאתם נהנים, אבל זה לא יימשך לנצח, תזכרו את הרגשות האלה כשיהיו רגעים קשים, כדי להבין למה אתם עובדים קשה ולמה אתם שואפים'. פתאום לא הולך, יש הפסדים, שריקות בוז, וזה היה מצב חדש".

שחר פיבן שחקן מכבי תל אביב לפני רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
"היה משחק קטסטרופלי בטרנר, המשחק הכי גרוע שלנו השנה". פיבן/דני מרון

אם מכבי היא כבר לא קבוצה "רעה": "השנה היו קרסטאיץ' ופטריק, שאיתם נראינו פחות בד בויז, אבל לא רואה שמשהו השתנה. ריקן פה, גלזר באמצע, סבוריט עוצמתי ומנצח כל מאבק, עידן נחמיאס מנצח המון מאבקים, יובאנוביץ' ופריצה הם שחקנים ששחקני הגנה חוששים מהם... לא היינו קבוצה חזקה בקטע של לא לספוג, ולהבין שאליפות לוקחים עם הגנה קבוצתית. חדר ההלבשה היה טוב".

על איבוד הנקודות: "ההצלחה שלנו במשחקים הגדולים, בדרבים ומול חיפה, מראים שהפוטנציאל כל כך גדול, ולא ניצלנו אותו. המשחקים הגדולים והקטנים הם אותן שלוש נקודות. מכבי חיפה במשחקים הגדולים לא היו בטופ, אבל במשחקים פחות מסוקרים, שבהם אנחנו ובאר שבע לא היינו - שם הם הצליחו. וזה חורה לי".

האזינו לריאיון עם שחר פיבן בפודקאסט "מכביבול"

על הנפילות בפלייאוף העליון: "לא חושב שהדיבור על מסיבת העיתונאים של קרסטאיץ' השפיע עלינו. הגול בדקה האחרונה של שרי (1:1 מול חיפה), שבו הרגשנו שהולך לנו טוב, זה גול ששיבש לנו את התוכניות. שלושה ארבעה ימים היינו שבורים מהדבר הזה. אחר כך היה משחק קטסטרופלי בטרנר, המשחק הכי גרוע שלנו השנה. ניסינו, אבל לא היינו שם, לא היינו נקיים בראש, זה פגע בנו. כשהתאוששנו מול באר שבע, הובלנו 0:1 וספגנו, הרגשתי שבתור קבוצה אנחנו מתבצרים בתוך עצמנו ולא מאמינים בעצמנו, וראיתי את האנרגיות של השחקנים, שאנחנו לא מאמינים.

"הגענו למשחק בידיעה שאם אנחנו לא מנצחים, האליפות בורחת לנו סופית", אמר פיבן לסיכום, "הגול הזה פגע בנו, ולא היינו פנויים מספיק בשביל לעבור למשחק הבא בגביע. היינו צריכים מנטליות חזקה ולהיות הבד בויז. אני עצבני על עצמי ועלינו, כי כואב לנו על העונה הזאת, ואנחנו הכי ביקורתים כלפי עצמנו, אנחנו ספורטאים שרוצים להצליח, והצלחה נמדדת בתארים, ולא עשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully