וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ בשער, אוסקר גלוך בהתקפה: פורסם סגל הנבחרת הצעירה

27.5.2022 / 9:48

הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב זומן לראשונה, כמו גם סתיו למקין מהפועל תל אביב. לוזון זימן בנוסף את את אלמקייס, פודגוראנו, ברקוביץ' ודוידה ללטביה ולסן מרינו

מסיבת עיתונאים של נבחרת ישראל לקראת המפגש מול איסלנד בליגת האומות של אופ"א/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

הנבחרת הצעירה של ישראל התחילה בהכנות לקראת צמד משחקי סיום קמפיין מוקדמות יורו 2023 וכעת גם פורסם הסגל. המאמן החדש-ישן גיא לוזון פרסם הבוקר (שישי) את הסגל למשחקים נגד לטביה (2 ביוני) וסן מרינו (7 ביוני) ובו נכללים לראשונה גם אוסקר גלוך, סתיו למקין, אמיר ברקוביץ', שלו דניאל וגיא מזרחי.

סתיו למקין, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
גם הוא בסגל של גיא לוזון. סתיו למקין/אריאל שלום

לאחר שמונה משחקים בבית בשלב המוקמדות, גרמניה פתחה פער של חמש נקודות על פני ישראל והיא צפויה לסיים בפסגה, אבל אם ישראל תנצח את שני המשחקים שלפניה, שנחשבים לקלים על הנייר, היא תבטיח את המקום השני שמוביל לפלייאוף העלייה לאליפות אירופה בקיץ בשנה הבאה.

מהסגל של לוזון אמנם נעדרים עומרי גנדלמן, ליאל עבדה ועדן קארצב, מכוכבי הנבחרת הצעירה עד כה בקמפיין שהמשיכו עם אלון חזן יחד לנבחרת הבוגרת שתפגוש בחודש הבא את איסלנד, אלבניה ואיסלנד, אולם לרשותו כן יעמוד השוער דניאל פרץ, כאמור לזימון בכורה זכה סתיו למקין מהפועל תל אביב בהתקפה צפויים לשתף פעולה סוף פודגוראנו, אושר דוידה וגם אוסקר גלוך שרק ערך הופעת בכורה בליגת העל לפני פחות מחודשיים. עילאי אלמקייס גם הוא נכלל בסגל הצעירה וכן שלו דניאל ממכבי פתח תקוה.

סגל הנבחרת הצעירה

שוערים: דניאל פרץ, עומר ניראון, שריף כיוף

הגנה: גיל כהן, אור בלוריאן, זיו מורגן, סתיו למקין, איתי בן שבת, זוהר זסנו.

קישור: גיא מזרחי, עידו שחר, עוז בילו, מוחמד כנעאן, ארד בר, מאור לוי, עילאי אלמקייס, שלו דניאל, אמיר ברקוביץ', אביאל זרגרי, נדב נידם

התקפה: אוסקר גלוך, סתיו נחמני, אושר דוידה, סוף פודגוראנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully