וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצים לעשות היסטוריה": גיא לוזון מתחיל קדנציה שנייה בנבחרת הצעירה

25.5.2022 / 13:27

כמעט עשור אחרי שעזב את הנבחרת הצעירה, המאמן יתייצב לאימונים ראשונים לקראת משחקי מוקדמות היורו בלטביה ונגד סן מרינו. גלוך ולמקין בסגל, פרץ צפוי לפתוח בשער

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.5/ספורט1

גיא לוזון יערוך הערב (רביעי) אימון בכורה בקדנציה המחודשת שלו כמאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, כמעט עשור אחרי שעזב אותה, אימון בו ייקחו חלק גם מספר שחקנים שתהיה זו הפעם הראשונה שלהם בסגל הנבחרת עד גיל 21.

הנבחרת הצעירה תקיים שני אימונים ביומיים הקרובים שיהוו את תחילת ההכנות לשני המשחקים האחרונים במוקדמות יורו 2023 - ב-2 ביוני בלטביה וכעבור חמישה ימים נגד סן מרינו באצטדיון בפתח תקוה.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
התקדם לנבחרת הצעירה. אוסקר גלוך/אריאל שלום

הנבחרת תחסר במשחקים הקרובים ארבעיה משחקניה הבכירים בקמפיין האחרון, עדן קארצב, ליאל עבדה, דורון ליידנר עומרי גנדלמן שאולי ייכללו דווקא בסגל הנבחרת הבוגרת שכעת מוביל אותה אלון חזן, אולם מי שכן יתייצבו לאימון בכורה יהיו אוסקר גלוך, שלו דניאל וסתיו למקין. גם דניאל פרץ, שמרקו בלבול עזב את נבחרת ישראל הבוגרת בשל דרישתו שלא יהיה בסגל הצעירה, יתייצב לאימונים וצפוי לעמוד בשער בשני המשחקים האחרונים של קמפיין המוקדמות.

בנוסף לשינויים אלו, לוזון זימן את מרבית הסגל שרץ כל הקמפיין ובין היתר שחקנים דוגמת גיל כהן, אור בלוריאן, עילאי אלמקייס ומאור לוי ייקחו חלק. גם אמיר ברקוביץ' וגיא מזרחי זכו לזימון לאימונים.

"כולנו רוצים לעשות היסטוריה", אמר שחקן בנבחרת, "נכון שזה לא אידיאלי שאלון עזב, אבל עכשיו יש את גיא כמאמן וכולנו כאן כדי לעשות מה שהוא ידרוש מאיתנו". כזכור, ישראל הפסידה לגרמניה 1:0 במשחק האחרון ועל כן אפשרה למנשאפט לפתוח פער של 5 נקודות בפסגה, אך לנבחרת הצעירה שני משחקים נוחים על הנייר וניצחונות בהם יבטיחו את המקום השני המוביל לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully