וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה קרובה להבטחת המטרה: "נהיה יותר חזקים בעונה הבאה"

היהלומים הביסו 0:3 את סכנין והתבססו במקום הרביעי שמוביל לאירופה, בקבוצה הבהירו: "לא תהיה שום מכירת חיסול". צילומי אבטחה מהעימותים עם אנשי סכנין יועברו למשטרה

תקציר: מכבי נתניה - בני סכנין 0:3/ספורט1

מכבי נתניה קרובה מאוד להשגת היעד שהציבה לעצמה אחרי שניצחה אתמול (שלישי) 0:3 את בני סכנין והתבססה במקום הרביעי בטבלה. "אנחנו עושים עונה מדהימה בכל המובנים, גם בפן המקצועי וגם בקטע הניהולי והכלכלי. עשינו העונה הרבה דברים יפים ואם נסיים במקום הרביעי עם הכרטיס לאירופה, זאת תהיה החותמת הסופית להצלחה שלנו", אמרו במועדון.

כזכור, נתניה הגיעה למשחק אחרי תצוגה בינונית בהפסד למכבי תל אביב במחזור הקודם, אך אתמול כבר הזכירו השחקנים של בני לם את הקבוצה התוססת והשמחה שראינו ממכבי נתניה העונה בלא מעט משחקים.

שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
"לא תהיה כאן שום מכירת חיסול בעונה הבאה"/ברני ארדוב

במועדון רוצים לסיים את העונה בצורה מוצלחת ואז מתכוונים להגביר הילוך בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה. "שלאף אחד לא יהיו טעויות, מכבי נתניה תהיה עוד יותר חזקה בעונה הבאה, לא תהיה כאן שום מכירת חיסול של שחקנים, אנחנו רוצים להתחזק לקראת השנה הבאה", אמר גורם במועדון.

בנתניה כעסו אתמול מאוד על התנהלותם של שני אנשי צוות מבני סכנין שהתנהגו בצורה מכוערת ואלימה, כך על פי אנשי הקבוצה כמובן, ואין בכוונתם לעבור על כך בשתיקה. במועדון אף סיפרו שחלק מצילומי מערכת האבטחה יועברו לידי המשטרה בעקבות אירועים שקרו במנהרת חדר ההלבשה.

ביום שני תארח מכבי נתניה את הפועל תל אביב ובמחזור סיום העונה בשבת הבאה (21 במאי) תתארח אצל האלופה מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully