וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין משחק יותר חשוב": הפועל תל אביב נערכת לסיום עונה דרמטי

11.5.2022 / 8:16

האדומים חזרו למאבק על המקום ה-4 בזכות הניצחון על באר שבע ולפניהם מפגשים נגד מכבי נתניה ומכבי תל אביב: "זו יכולה להיות עונה מדהימה". רפואה התעמת עם פלומן: "כל יומיים צריך ליישר אותו ואת ינקוביץ'"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:2/ספורט1

הניצחון אתמול (שלישי) על הפועל באר שבע והחזרה למאבק על המקום הרביעי לקראת המשחק נגד מכבי נתניה ביום שני, גרמו לסיפוק גדול בהפועל תל אביב. זה היה הניצחון הראשון של הקבוצה מאז ההשפלה בדרבי והייתה לו משמעות גדולה עבור השחקנים.

המאמן קובי רפואה לא היה רגוע והעיר לשחקניו לאורך כל המשחק. המאמן ידע שכל תוצאה פרט לניצחון תסיים את הסיפור עבור האדומים ודחף אותם קדימה. לאחר השער השני של ליעד רמות בדקה ה-88, העיר רפואה לפרדי פלומן שההתקפות משני הצדדים זה "כמו קזינו, תעצור ותעשו התקפה מסודרת, אנחנו שחקן יותר". פלומן לא אהב את הצעקות והגיב בתנועת יד, כשבסיום הוא היה עצבני והטיח בקבוק ברצפה. רפואה הסביר לשחקן בסיום מה עשה לא נכון והצרפתי נרגע. במועדון אמרו: "עם ינקוביץ' ופלומן קובי משחק חתול ועכבר, כל יומיים צריך ליישר אותם".

שחקני הפועל תל אביב, שי אייזן, דורון ליידנר, ליעד רמות, סתיו למקין. אודי ציטיאט
ארבעה שחקני בית, חגיגה אחת. אייזן, רמות, ליידנר ולמקין/אודי ציטיאט

מה שהדאיג את הצוות המקצועי הוא שלמרות היתרון המספרי, יותר מדי שחקנים היו סחוטים ועייפים. דורון ליידנר בכלל רצה לצאת בסביבות הדקה ה-70 , אדי גוטליב נפגע, דן איינבינדר עם כאבים בשרירי בטן, כאשר שלומי אזולאי החלוץ ויואב תומר לא היו כשירים, שי אליאס היה מורחק ומספר שחקנים סוחבים עומס ופציעות קלות..

ליידנר ייעדר נגד נתניה בשל צהובים, אזולאי ותומר צפויים להיות כשירים ושי אליאס אמור לחזור לסגל, כאשר במועדון אומרים: "אם נסיים במקום הרביעי זאת עונה לא פחות ממדהימה. מגרדים כאן סגל למשחקים, כשאדי לא משחק הבלמים ילדים, אין חלוצים בהרבה משחקים, פשוט מגרדים סגל. עייפות? כולם ירימו את עצמם לנתניה ואחרי זה לדרבי, אין זמן להתלונן".

יחד עם זאת, בשל העומס, רפואה צפוי להפחית מהעומסים באימונים ולחלק את העומס בשני המשחקים בין 14-16 השחקנים הקבועים שלו, כאשר שחקנים מסכמים: "אין משחק יותר חשוב, גם נתניה וגם הדרבי עם משמעות אדירה לעונה הזאת".

הפועל תל אביב כאמור תתארח אצל מכבי נתניה ביום שני הבא ובמחזור האחרון תארח את הדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully