וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "בעטנו בדלי? ניפצנו אותו". רפואה: "אולי מצאנו חלוץ"

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 0:25

הפועל באר שבע הפסידה להפועל תל אביב ואיבדה סיכוי לאליפות. המאמן: "בהרבה משחקים סיימנו ב-10 שחקנים ויש לזה מחיר"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:2/ספורט1

"בעטנו בדלי? ניפצנו אותו וחבל". כך סיכם הערב (שלישי) אליניב ברדה את ההפסד של הפועל באר שבע להפועל תל אביב 2:1. הקבוצה מבירת הנגב הייתה יכולה לצמק את הפער ממכבי חיפה ל-3 נקודות אחרי שהירוקים הפסידו 3:1 למכבי תל אביב במשחק המקביל, אבל ההפסד שלה הותיר את הפער על 6 נקודות והירוקים למעשה הוכתרו לאלופים.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. אודי ציטיאט
השליטה לא תורגמה לניצחון. ברדה/אודי ציטיאט

באר שבע שילמה ביוקר על החמצות גדולות וברדה סיכם: "מבחינת כדורגל, בחצי הראשון הייתה לנו שליטה אבסולוטית. היו הזדמנויות - גם בדקה הראשונה של המחצית השנייה - ולא השכלנו להבקיע. מצד שני בבעיטה הראשונה שלהם ספגנו שער. אחר כך נשארנו ב-10 שחקנים וגם אז היו לנו הזדמנויות והחזקנו יותר בכדור. בהמון משחקים סיימנו ב-10 שחקנים ולדברים האלה יש מחיר. חבל כי יכולנו לצאת מפה עם חיוך".

ברדה נשאל גם על החלפתו של רמזי ספורי בדקה ה-74, למרות שהוא היה מצוין: "רמזי פתח והיה טוב, אבל הוא שיחק גם לפני שלושה ימים ורציתי שינוח. אולי טעיתי והוא היה צריך להישאר. חוכמת הבדיעבד היא תמיד יותר קלה".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע 1:2

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב ליעד רמות. אודי ציטיאט
שער ראשון בבוגרים. רמות/אודי ציטיאט

הפועל תל אביב חגגה ניצחון אחרי ימים קשים שכללו תבוסה בדרבי, הפסד למכבי חיפה ותיקו נגד בני סכנין - שלושה משחקים בהם היא לא כבשה. קובי רפואה אמר: "התרופה הכי טובה זה ניצחון. כל דבר שנעשה, ועשינו המון דברים, התרופה זה הניצחון. אני שמח מאוד היום. הובלנו 0:1 ובאר שבע הייתה ב-10 שחקנים וזה הפך לקזינו. שיחקנו לא מסודר ולא אהבתי את זה. כמו שניצחנו יכולנו גם להפסיד. משום מה מול 10 שחקנים קשה לנו. אני שמח שניצחנו אחרי תקופה פחות טובה שעברנו".

על מכבי חיפה: "לא סידרנו לאף אחד שום דבר, יש לנו את המטרות שלנו. היה לנו חשוב לנצח אחרי תקופה פחות טובה. אני מאחל למכבי חיפה כל הכבוד על האליפות, אבל אנחנו משחקים רק על המטרות שלנו. נתניה? רצינו שזה יהיה משחק גורלי. זה משחק עונה על המקום הרביעי".

על היציעים הריקים אמר המאמן: "זה כמו משחק חוץ. זה משחק בית שלנו עם קהל רק של היריבה, אני לא חושב שהיה דבר כזה. רצינו לעשות את זה מול הקהל שלנו. הסגל שלנו קצר מאוד, אני שמח בשביל ליעד רמות שכבש את שער הניצחון, אולי מצאנו חלוץ".

seperator

במחזור הבא הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי נתניה למשחק שבו היא חייבת ניצחון כדי לעלות למקום הרביעי. הפועל באר שבע תחזור לבלומפילד, הפעם למשחק נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully