וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה חדש לאצילי, חמש החתמות ומי יעזוב? התכניות של מכבי חיפה

11.5.2022 / 8:30

חלוץ בכיר על הפרק, רצון לצרף שני מגנים וגם ג'אבר, זסנו, מלדה ומלמד ברשימות. ג'וש כהן יצטרך לקבל החלטה, אבו פאני מכוון לאירופה, אלפונס ודוניו ייפרדו, יימשך המו"מ עם רודריגס, ומה לגבי שהר, גרשון וטואטחה? הפעולות של האלופה לקראת 2022/23

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

מכבי חיפה זכתה הערב (שלישי) באליפות שנייה ברציפות, אך אם מישהו חושב שיעקב ואור שחר הגיעו לשובע, טעות בידו. במועדון יודעים לספר שהבעלים מתכוון אפילו להגדיל את התקציב ולחזק משמעותית את הקבוצה, מתוך כוונה לרשום הישגים בעונה הבאה גם בגזרה האירופית. המטרות העיקריות: צירוף שני חלוצים, שני מגנים ובלם נוסף.

שחקני מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
יקבלו עוד זמן הכנה. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

ההכנות לעונה

הירוקים קיבלו בשורה אדירה בנוגע למוקדמות ליגת האלופות, בעקבות הסנקציות על הקבוצות הרוסיות והעובדה שהגמר הנוכחי יפגיש בין ליברפול לריאל מדריד - שתי קבוצות שמקומן בשלב הבתים כבר הובטח דרך הליגות. מכבי חיפה תתחיל את המוקדמות מהסיבוב השני, כך שניצחון אחד בדרך שווה שלב בתים כלשהו. הירוקים מבינים שהתזוזה הזו מקדמת אותם מאוד לשלב הבתים של הקונפרנס ליג לכל הפחות, אבל חולמים על הרבה יותר, ולכל הפחות שלב בתים בליגה האירופית.

בנוסף, העובדה שמכבי חיפה תשחק ישירות בסיבוב השני מעניקה שבועיים נוספים של הכנה. "בשנה שעברה הפסדנו לקייראט כי עוד לא הגענו מוכנים", קובע גורם בקבוצה. "ברור שעוד זמן הכנה זה משהו אדיר עבורנו".

בשל הדחייה המסתמנת, במועדון עדיין לא תכננו את טרום העונה, וממתינים לקבלת האישור הרשמי מאופ"א כדי להתאים את מחנה האימונים ומשחקי ההכנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בכל זאת ל-MLS? ג'וש כהן/מאור אלקסלסי

הגנה

השוער ג'וש כהן מעוניין מאוד לחזור לארה"ב, אלא שחלון ההעברות הנוכחי ב-MLS כבר נסגר. כהן ינסה למצות אופציות אחרות ובעוד כחודשיים נפתח חלון נוסף ב-MLS, כשהירוקים שנתנו לו זמן רב לקבל החלטה יבהירו לו בימים הקרובים שהוא צריך לתת תשובה סופית. אם כהן יחליט להישאר, הוא ורועי משפתי ימשיכו יחד. אם יחליט לעזוב, בחיפה יחתימו שוער נוסף שיתמודד עם משפתי על חולצת ההרכב. איתמר ישראלי שמחזיק בחוזה צפוי לעזוב ומנסה למצוא באמצעות נציגיו קבוצה בליגה מעבר לים.

בגזרת שחקני ההגנה, הרי שבחיפה רוצים שני מגנים חדשים ובלם נוסף. רמי גרשון צפוי לקבל הצעה להאריך את ההתקשרות, אבל בחוזה נמוך יחסית. אורי דהן יקבל את המסר שהוא לא בתוכניות ועדיף שייצא להשאלה או שיימכר. בנוגע לעופרי ארד, הרי שהשחקן מבין שבוגדן פלאניץ' ושון גולדברג לפניו בהיררכיה נכון לעכשיו, ואם יוחתם בלם נוסף ייתכן שגם הוא יעדיף לצאת לשחק בקבוצה אחרת (עדיפות לחו"ל). עם זאת, שחקנים בחיפה הבהירו שארד נחוש להילחם על מקומו ומאמין ביכולתו לחזור להיות הבלם המוביל. בחיפה רוצים לצרף כאמור בלם נוסף, צוות הסקאוטינג מנסה לאתר אחד כזה וברשימות עדיין נמצא אלכסנדר פילין שיכול להיחשב ישראלי.

בנוגע למגנים, החיפוש הוא אחר חיזוק זר, אבל גם שמותיהם של כרם ג'אבר ממכבי נתניה וזוהר זסנו ממ.ס. אשדוד נמצאים ברשימות. מיקאל אלפונס יעזוב וגם טאלב טואטחה יקבל את המסר שעדיף לו לצאת להשאלה. לפי גורמים בבני ריינה, אדהם האדיה ישמח לצרף את המגן השמאלי שמיעט לשחק בשנתיים האחרונות.

שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני. מאור אלקסלסי
ישתדרג בקיץ? מוחמד אבו פאני/מאור אלקסלסי

קישור

החוליה הכי איכותית של מכבי חיפה, ובפער. נציגיו של מוחמד אבו פאני מנסים להוציאו לקבוצה בחו"ל, ובמועדון מעריכים שיש סיכויים לא מועטים שקשר הנבחרת אכן ישתדרג וייצא לאירופה. אם זה יקרה, חיפה תצרף קשר ישראלי נוסף וגם יוריס ואן אובריים עשוי שוב לעלות בחשבון, אם לא יחתום במכבי תל אביב ויסכים להגיע בסכומים "שפויים" כהגדרת הירוקים. בנוגע לחוסה רודריגס, הרי שכעת לאחר הבטחת האליפות יישבו ראשי המועדון עם הקשר הספרדי בניסיון לחתום על הארכת חוזה. רודריגס, שרשם שתי עונות מצוינות ושימש ככלבויניק בכמה עמדות שונות, מצפה מן הסתם לשדרוג משמעותי לעומת החוזה הנוכחי שלו ועדיין לא ברור אם הצדדים יצליחו להגיע לעמק השווה.

מאור לוי הצעיר שרשם העונה קפיצת מדרגה נוספת צפוי לצאת לעונת השאלה, כאשר מכבי נתניה מאוד מעוניינת בשירותיו וגם קבוצות אחרות לוטשות עיניים לכיוונו. מחמוד ג'אבר יישאר וצפוי לקבל קרדיט רחב יותר, כאשר גם עלי מוחמד ונטע לביא צפויים להמשיך.

בחלק ההתקפי של הקישור לא צפויים שינויים, וזאת למרות שעומר אצילי מחזיק בסעיף שחרור נמוך מאוד. בחיפה ינסו להחתים את מלך השערים על חוזה חדש שיכלול שדרוג ואת ביטול סעיף השחרור. נהוראי יפרח ועילאי חג'ג', ששיחקו כמושאלים בהפועל עפולה, יפתחו את ההכנות לעונה עם הירוקים ואם ירשימו הם עשויים להישאר. אם לא, ייצאו לעונת השאלה נוספת.

ניקיטה רוקאביציה עם גודסוויי דוניו שחקני מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
אחד מעוניין לחזור, השני יעזוב. ניקיטה רוקאביציה לצד גודסוויי דוניו/מאור אלקסלסי

התקפה

דין דוד ימשיך להיות החלוץ המוביל, בעוד גודסוויי דוניו יעזוב אחרי שנתיים. באשר לבן שהר, הרי שבחיפה ינסו להגיע איתו לסיכום על עזיבה, אך החלוץ עשוי לדרוש לכבד את חוזהו לעונה נוספת. סתיו נחמני, שמסיים עונת השאלה בהפועל נוף הגליל, יצטרף גם הוא לתחילת האימונים, אך ההערכה שייצא לעוד עונת השאלה.

מכבי חיפה רוצה להחתים זר בכיר לחיזוק החוד וכן שחקן ישראלי נוסף. ניקיטה רוקאביציה, מלך השערים בשנתיים הקודמות, הביע רצון לחזור ללבוש ירוק, אך בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה האם לנסות להניע את המהלך. גם השמות של גיא מלמד שרשם עונה טובה בבני סכנין ויונס מלדה שלא הטביע חותם בגנט, נמצאים ברשימות. "ראינו השנה לא מעט מקרים שהיה חסר חלוץ בכושר שיוכל להיכנס", אמר גורם במועדון. "המטרה שיהיו שלושה חלוצים טובים שיכולים להשפיע ולהתחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully