וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בוחנת את צירופו של הבלם הרוסי אלכסנדר פילין

26.4.2022 / 13:04

שחקנה של חימקי מוסקבה נשוי לישראלית ואם ישחק בארץ, לא ייחשב לזר. שמו עלה כמועמד ומחלקת הסקואטינג של האלופה כבר בודקת אותו. רודריגס ערך אימון מלא וייפגש בימים הקרובים עם שחר

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

במכבי חיפה עסוקים במאבק האליפות ובניסיון לזכות בגביע, אבל במחלקת הסקאוטינג בראשות גל אלברמן, עובדים כל העת בחיפושים אחר חיזוק לעונה הבאה. אחד השמות שעלה בשבועות האחרונים הוא אלכסנדר פילין. הבלם שנולד באוקראינה ומחזיק בדרכון רוסי, רשם העונה 16 הופעות במדי חימקי מוסקבה ולאחרונה התאושש מפציעה שהשביתה אותו לכארבעה חודשים.

פילין בן ה-25 שיחק בעבר גם באופה, ניז'ני נובגורוד וטמבוב. היתרון המשמעותי שלו הוא בעובדה שהוא נשוי לישראלית ואם יגיע לישראל, יוכל לקבל תעודת זהות ולא ייחשב לזר.

"יש כמה מועמדים בכל מיני עמדות שהמערך בודק ונכון שהשם הזה גם עלה", אמר גורם המעורה בפרטים, "מערכת הסקאוטינג עובדת כל הזמן כדי למצוא שחקנים וחלופות לצרכים של הצוות המקצועי ואם אפשר למצוא שחקנים שלא ייחשבו זרים - ברור שזה יתרון".

לאחר סיום המשימות לעונה הבאה בחיפה יתפנו לקבל החלטה בנוגע לפלין וליתר המועמדים.

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
לא מסכים לתנאים הנוכחיים. רודריגס/אריאל שלום

בעניין אחר, חוסה רודריגס ערך היום אימון מלא. הספרדי הבהיר שהוא חש טוב יותר ובחיפה מקווים שיהיה כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני הבא. רודריגס שוחח עם אנשי המועדון אתמול בנוגע להארכת חוזהו ובימים הקרובים ייפגש עם הבעלים יעקב שחר כדי לדון בשלל נושאים, בין היתר על האופציה שאמורה להתממש בעוד שני משחקים בתנאים להם לא מוכן השחקן.

עוד בוואלה!

חוסה רודריגס ייפגש עם שחר: "צריך לעשות סוף לסיפור הזה"

לכתבה המלאה
seperator

עוד במכבי חיפה: מחלקת הנוער של המועדון צפויה לעבור שינויים רבים. המנהל המקצועי, איציק עובדיה, ימונה כידוע למנכ"ל ומי שהוזכר כמועמד להחליפו הוא פרי גרופר ששימש בעבר כמנהל המחלקה. מי שיעזוב את תפקיד המאמן הוא אלון חרזי, שצפוי לקבל תפקיד בהתאחדות לכדורגל או כעוזרו של מאמן הנבחרת הבוגרת אלון חזן או כמאמן באחת מנבחרות הנערים. מסאי דגו הוא המועמד המוביל של גל אלברמן לאמן את הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully