וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל באר שבע: "נבכה עוד הרבה על העונה הזו"

11.5.2022 / 7:14

אחרי עוד הפסד של מכבי חיפה, בבאר שבע מאוכזבים מעצמם: "פספסנו את האליפות על סתם". במועדון מדברים על הבעיה החוזרת, מתכוננים למכבי תל אביב ושומרים על קצב גבוה לקראת גמר הגביע

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:2/ספורט1

תסכול עצום בהפועל באר שבע אחרי ההפסד להפועל תל אביב אמש (שלישי) בבלומפילד. בעקבות ההפסד של מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק המקביל, ניצחון של הפועל באר שבע היה מקרב אותה לכדי שלוש נקודות מהאלופה כשהיו נותרים שני מחזורים לסיום, והעובדה שהפועל באר שבע הפסידה אתמול הכעיסה מאוד את כל הגורמים במועדון ובתוכם המאמן אליניב ברדה שאמר אמש במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "אני כעוס, אני עצוב. ניפצנו את הדלי המלא". מיגל ויטור שישב לצידו הוסיף: "זה תסכול. זו אכזבה. גם אם היינו מסיימים בתיקו ולא מפסידים, היינו מרגישים כל כך רע כי הגענו להמון מצבים במחצית הראשונה והחמצנו, וגם בעשרה שחקנים הגענו למספיק מצבים כדי לנצח. אנחנו מרגישים רע מאוד עם עצמנו".

שחקנים בקבוצה אמרו אמש: "אנחנו נבכה עוד הרבה זמן על העונה הזו. אפשר רק להצטער על כל ההזדמנויות שהיו לנו לקחת אליפות העונה. הובלנו את הטבלה כל כך הרבה זמן ובסוף נפלנו על תוצאות אחרונות בפלייאוף. פספסנו את האליפות על סתם".

דור מיכה, שחקן הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
פספוס גדול. באר שבע/אודי ציטיאט
ניקיטה רוקאביציה, שחקן הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
הרבו להחמיץ. רוקאביציה ובאר שבע/אודי ציטיאט

שני אלמנטים יהיו אל מול אנשי הקבוצה גם לקראת העונה הבאה מלבד ההחמצות הרבות. הראשון הוא החולשה של הקבוצה במשחקי החוץ והקושי לייצר נקודות אל מול התוצאות הטובות בטרנר. העניין השני הוא ריבוי הכרטיסים האדומים והצהובים שהיו העונה לשחקנים. "אני חושב שאנחנו הקבוצה שספגה הכי הרבה אדומים וצהובים העונה", אמר ברדה אמש כשהוא סופר עוד כרטיס אדום למריאנו באריירו שהותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים. "כמעט בכל משחק אנחנו מוצאים את עצמנו עם כמות גדולה מאוד של שחקנים שלא יכולים לשחק. במשחק הקודם היו לנו שלושה שחקנים חסרים והיום ארבעה. אלה דברים שנצטרך לתת עליהם את הדעת. יש צהובים על עבירות במשחק ויש צהובים מיותרים מאוד על דיבורים והתנהגות מיותרת". מיגל ויטור, שבעצמו חזר מהרחקה, אמר אמש: "אנחנו מדברים הרבה על הכרטיסים שאנחנו מקבלים, אבל זה לא משתפר. אנחנו צריכים לחשוב יותר עם הראש ופחות עם הרגשות שלנו במהלך המשחקים".

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
החמצות מיותרות, הרחקות מיותרות. ברדה וקבוצתו/אודי ציטיאט

שבועיים נותרו לגמר גביע המדינה ואליניב ברדה הבהיר אמש שהוא לא ישמור שחקנים למשחק מול מכבי חיפה, גם כי בקבוצה רוצים לסיים את הטבלה במקום השני וכבר ביום שני הם שוב יוצאים לבלומפילד למשחק מול מכבי תל אביב שתוכל לעבור את הפועל באר שבע אם תנצח. הבעלים אלונה ברקת רוצה מאוד את גביע המדינה והנחתה את כל הגורמים בקבוצה להמשיך ולשמור על קצב גבוה ועל רמה גבוהה של מוכנות בשבועיים הקרובים כדי להגיע למשחק גמר הגביע בכושר משחק טוב.

הפועל באר שבע תחזור לבלומפילד במחזור הבא, למשחק נגד מכבי תל אביב. הפסד יעלה לברדה ושחקניו בירידה למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully