וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הפועל באר שבע הגישה הצעה לז'וז'ואה, שביקש לעזוב את לגיה

10.5.2022 / 13:20

בדרך לקאמבק? בפולין טוענים שהפורטוגלי, שעזב את האדומים רק בקיץ הקודם, מפעיל לחצים כדי לחזור לישראל. לז'וז'ואה חוזה לעונה נוספת בפולין

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב עובדת מאחורי הקלעים על החזרתו של ערן זהבי, גם הפועל באר שבע עשויה להחזיר כוכב גדול מהעבר. בתקשורת הפולנית מדווחים היום (שלישי) שהקבוצה מהנגב הגישה כבר הצעה לכוכב הפורטוגלי, שמצידו כבר מפעיל לחצים וביקש לעזוב את לגיה ורשה קבוצתו הנוכחית.

יכולתו של ז'וזואה מעולם לא עמדה בסימן שאלה, אבל למרות בעיות המשמעת של הפורטוגלי ומה שקרה עמו בעבר, במועדון מעריכים אותו מבחינה מקצועית ולא פסלו בשום שלב את שובו.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
בקרוב שוב במדים האדומים? ז'וז'ואה/לירון מולדובן

לגיה ורשה לא חווה עונה טובה בליגה המקומית, אבל ז'וז'ואה הוא אחד הכוכבים הגדולים שלה יחד עם תומאש פקהארט, עוד אקס של באר שבע. הפורטוגלי הוא מלך הבישולים של הקבוצה שם 12 בליגה ועוד 2 שערים והוא השחקן הכי אפקטיבי שלה.

ז'וז'ואה בן ה-31 שיחק בשתי העונות הקודמות בבאר שבע והציג יכולת נהדרת, אך היה מעורב גם בלא מעט תקריות משמעתיות, משהו שאלונה ברקת תצטרך לקחת בחשבון לפני שהיא מחליטה להחזיר אותו. בנוסף, לז'וז'ואה יש חוזה לעונה נוספת בפולין, כך שבאר שבע תצטרך לשלם דמי העברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully