וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור יקבל אזרחות ישראלית, חשש מפציעות גודרנה ומרטינס

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 23:02

הבקשה אושרה והפורטוגלי מתקרב לנבחרת. דאגה בבאר שבע לאור מצבם של שני הקשרים, גורדנה יעבור MRI. ארבעה שחקנים יחמיצו את הפועל תל אביב בגלל צהובים

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

מיגל ויטור מתקרב לנבחרת ישראל. עוד לפני שהורחק הערב (ראשון) במשחק בנתניה, שרת הפנים איילת שקד אישרה את בקשת ההתאחדות לכדורגל ושר התרבות והספורט חילי טרופר ותעניק לבלם הפורטוגלי אזרחות ישראלית. תחילה יוכר ויטור כתושב ארעי ולאחר מכן כבר אמור להיחשב כאזרח. הדבר יאפשר לו להיות חלק מהנבחרת וכמובן יפנה להפועל באר שבע מקום של זר בסגל.

ויטור בן ה-32 נמצא בישראל מאז קיץ 2016 והיה שותף לשתי אליפויות של הפועל באר שבע וכן לזכייה בגביע המדינה ובגביע הטוטו. בעונתו הראשונה בישראל גם נבחר לשחקן העונה של ליגת העל.

השרה שקד צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "החלטתי להיענות לבקשתו של יו"ר התאחדות הכדורגל ולהמלצה של שר התרבות והספורט, ולהעניק למיגל ויטור אזרחות ישראלית, שיוכל לייצג את ישראל בכבוד בנבחרת. אשתו, דרך אגב, עובדת בתקשורת הזרה ומגנה על ישראל בחירוף נפש".

חשש בהפועל באר שבע מהפציעה של אנדרה מרטינס, שהוחלף לפני ההפסקה בנתניה עם הרגשת מתיחה בשריר הירך האחורי. מדובר בפציעה שעלולה להשבית את הקשר הפורטוגלי לכמה שבועות ולפגוע בסיכוייו לשחק במשחקי הליגה הקובעים ואולי אף בגמר הגביע מול מכבי חיפה בעוד שלושה שבועות וחצי.

גם רועי גורדנה נפצע והורד על אלונקה, חזר כדי לא להשאיר את הקבוצה ב-10 שחקנים שכן מכסת החילופים הסתיימה, אבל אחרי דקה לא יכול היה להמשיך ודידה החוצה. בקבוצה מבירת הנגב מודאגים גם ממצבו של גורדנה, שסובב את הברך ויעבור MRI.

עוד בוואלה!

מכבי נתניה הביסה 0:3 את הפועל באר שבע ועלתה למקום הרביעי

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. ברני ארדוב
הורד על אלונקה. רועי גורדנה/ברני ארדוב

ויטור כאמור ראה אדום וייעדר מהמשחק הקרוב מול מכבי חיפה בשבת בטרנר, כמו גם תומר יוספי ואביב סולומון המוצהבים. מי שיחמיצו את המשחק מול הפועל תל אביב בעוד שבוע וחצי הם הלדר לופס, חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד ושגיב יחזקאל. שלושת שחקני ההגנה קיבלו הערב את הצהוב התשיעי שלהם העונה ואילו יחזקאל את הצהוב החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully