וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר יחזיר את רודריגס וחזיזה ל-11, רפואה: "השבוע הקשה בקריירה"

מכבי חיפה "חייבת להיראות אחרת", התלבטות בין לביא למוחמד. הפועל תל אביב ללא שני חלוצים ואחרי טראומת הדרבי, ורד צפוי לפתוח. שחקנים מתחו ביקורת על ינקוביץ', רפואה: "הוא חצה קו אדום"

מחזור 32הסתיים02/05/2022
הפועל תל אביב
    0
    • (26) אצילי
    • (84) חזיזה
    מכבי חיפה
    תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

    הפועל תל אביב

    אחרי התבוסה הצורבת בדרבי, הפועל תל אביב תארח מחר (שני, 20:30) את המוליכה מכבי חיפה. שלומי אזולאי החלוץ, שחזר לאימונים ואמור היה לפתוח, נטש את האימון אתמול עקב כאבים וייעדר. גם יואב תומר סובל ממתיחה ולא התאמן השבוע, מרקו ינקוביץ' מושעה ואילו דורון ליידנר עם פגיעה בקרסול. אם לא יוכל לשחק, אלון אזוגי ובני טרידובסקי מועמדים למלא את מקומו. עידן ורד צפוי לחזור ל-11 אחרי כחודש וחצי.

    בנוגע להשעיית ינקוביץ', לאחר שיחזור לאימונים הוא עשוי לקבל הזדמנות אחרונה להתיישר, אחרת יפעלו במועדון להתיר את חוזהו לעונה נוספת - חוזה על סך כ-150 אלף יורו לעונה. שחקנים בקבוצה אמרו על הקשר המונטנגרי: "הוא יותר מזיק מתורם. גם ככה הכול כאן מתוח ועצבני והקהל עומד להתפוצץ, בדרבי הוא עשה טובה ששיחק, אז בשביל מה הוא היה צריך להשתולל ככה ולקלל? לא צריך כאן עוד בלגן".

    קובי רפואה אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני מבין את כעס האוהדים, זה שבוע קשה, אנחנו נעשה הכול כדי לתקן. יש הרבה דברים שקורים תוך כדי תנועה, זה לא אימון כזה או אחר. זה עניין פסיכולוגי ומנטלי, יש פה הרבה שחקנים צעירים שאנחנו מנסים להכין אותם. זה באמת היה שבוע מאוד קשה לכולנו, השבוע הכי קשה בקריירה שלי. הקהל של הפועל תל אביב הוא אולי הכי קנאי בארץ לקבוצה שלו, אולי ברחבי אירופה. אנחנו יודעים שהוא פגוע מאוד, מבינים את זה. כמקצוענים, אנחנו צריכים להתאושש ונעשה הכול כדי להחזיר. שלומי אזולאי ויואב תומר פצועים ולא יהיו בסגל, דורון ליידנר בספק.

    על ינקוביץ': "כששחקן עובר את הקו האדום, הוא לא יהיה. בגלל זה הוא מושעה. אני שלם עם מה שעשיתי, ככה זה בכל קבוצת כדורגל מקצוענית. אחרי המשחק נעשה איתו שיחת הבהרה ונראה לאן הולכים". על שי אליאס: "הוא מבין את הטעות שעשה, התנצל ונענש על זה. בלי לשאול אותו

    שלומי אזולאי הקשר: "לא הייתה שום סיבה להתפרקות בדרבי, אבל צריכים להשאיר את זה מאחור לקראת מכבי חיפה שזו אולי הקבוצה הכי טובה בארץ. יש לנו מטרה לסיים במקום הרביעי ואני מקווה שנעשה את זה. אנחנו שחקנים מקצוענים ואני מקווה שמחר כבר נראה יכולת אחרת".

    הרכב משוער: בוגדן סרנבסקי, בן ביטון, סתיו למקין, אדי גוטליב, דורון ליידנר, שי אייזן, דן איינבינדר, שלומי אזולאי, אושר דוידה, עידן ורד, אנז' פרדי פלומן.

    שחקן הפועל תל אביב עידן ורד. דני מרון
    לא פתח מאז המפגש הקודם עם מכבי חיפה. עידן ורד/דני מרון

    מכבי חיפה

    מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב, אבל מהתרגולים הטקטיים עושה רושם שההתלבטות העיקרית של המאמן היא האם להציב את חוסה רודריגס על חשבון סאן מנחם או מיקאל אלפונס. הקשר הספרדי בכל מקרה יאייש את אחת מעמדות המגנים. בנוסף, גם במרכז הקישור קיימת התלבטות בין עלי מוחמד לנטע לביא. דולב חזיזה ישוב להרכב על חשבונו של גודסוויי דוניו.

    מחר תצא הקבוצה לבית מלון עם 21 שחקנים ואחד מהם ינופה מהסגל לפני המשחק. מי שלא אמור להיות ברשימה הוא אורי דהן. הבלם הצעיר לא בתכניות לעונה הבאה ולא מעט קבוצות בליגת העל מעוניינות בשירותיו.

    "אחרי היכולת החלשה שהייתה מול נתניה אנחנו חייבים לנו ולקהל שלנו להיראות אחרת", אמר שחקן בקבוצה. "נכון שהפועל תל אביב עם סגל חסר, אבל יש שם מספיק שחקנים ויותר מכך יש להם מטרה חשובה שהם נלחמים עבורה, כך שאסור לזלזל אפילו לרגע".

    ארגון "הקופים הירוקים" הודיע כי לפני ההגעה לבלומפילד בכוונתו למחות מחר מול משרדי ההתאחדות לכדורגל בשעה 16:00, בעקבות העונשים האחרונים שספגה הקבוצה, כולל סגירת היציע הצפוני במשחק הביתי הבא מול מכבי תל אביב.

    הרכב משוער: ג'וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, חוסה רודריגס, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, דין דוד.

    עוד בוואלה!

    אוהד הפועל תל אביב נעצר עקב ונדליזם בחודורוב, ינקוביץ' הושעה

    לכתבה המלאה
    דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
    יחזור ל-11. דולב חזיזה/אריאל שלום

    טריוויה

    * 149 מפגשי ליגה היו בין הקבוצות עד כה. מכבי חיפה מובילה 41:68 בניצחונות, ועוד 40 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * 13 מפגשי הליגה האחרונים הניבו 12 ניצחונות ירוקים מול 1:2 של הפועל תל אביב בחיפה במאי 2020, במסגרת הפלייאוף העליון.

    * מכבי חיפה ניצחה בכל שבע הפעמים האחרונות שהתארחה אצל הפועל תל אביב (הרצף הכי ארוך במפגשים בין הקבוצות), ובכל אחד מהניצחונות כבשה יותר משער אחד.

    * הניצחון הביתי האחרון של הפועל תל אביב על הירוקים היה במרץ 2014, אז חגגה 0:4 מרשים במסגרת הפלייאוף העליון.

    * רצף 29 משחקי הליגה בהם כבשה מכבי חיפה, נעצר בתבוסה 3:0 בנתניה. הפעם האחרונה בה לא מצאה את הרשת במשך שני מחזורים הייתה במרץ 2019: הפסד ביתי 2:0 לבני יהודה ואז הפסד 1:0 אצל מכבי תל אביב.

    האזינו: שלמה וייס על הנעשה במכבי חיפה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 18286

    תוצאות השבת:

    בני סכנין - מכבי תל אביב 0:1

    בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:2
    הפועל חיפה - הפועל ירושלים 2:0
    הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה 2:0

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully