וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד הפועל תל אביב נעצר עקב ונדליזם בחודורוב, ינקוביץ' הושעה

29.4.2022 / 23:36

דרך צילומי האבטחה, המשטרה עצרה חשוד לאחר שכ-20 אוהדים התפרעו במתחם. הקשר המונטנגרי השתולל באימון ונשלח לביתו על ידי קובי רפואה, כשנכון לעכשיו הוא ישוב לפעילות אחרי מכבי חיפה. דורטמונד בדקה אפשרות לשחק נגד האדומים, אך נדחתה

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

אין רגע דל בהפועל תל אביב. מרקו ינקוביץ' הושעה היום (שישי) מפעילות - נכון לעכשיו עד אחרי המשחק נגד מכבי חיפה ביום שני - אחרי שהשתולל באימון. הקשר המונטנגרי נראה עצבני במהלך האימון, העיף כדורים בכעס ולקראת סופו נשלח הביתה על ידי המאמן קובי רפואה.

במשחקים האחרונים ינקוביץ' לא פותח בהרכב, וכעת הקבוצה תצטרך להחליט כיצד היא נוהגת לגביו.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב שומר על מרקו ינקוביץ' שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הכעיס את רפואה. ינקוביץ'/דני מרון

לאחר שמכבי תל אביב החליטה שלא לקיים את משחק הידידות מול בורוסיה דורטמונד שתוכנן ל-17 במאי, אתמול (חמישי) התברר כי נציגי הגרמנים פנו תחילה ליריבה העירונית, הפועל תל אביב.

כבר לפני מספר שבועות, באמצעות אנשי קשר, פנו הגרמנים לראשי האדומים בניסיון לשריין משחק ידידות, אך בשל העובדה ששלושה ימים לאחר מכן ייערך הדרבי ובגלל פרוצדורות נוספות, האדומים סירבו.

בימים האחרונים, לאחר שמכבי תל אביב ירדה מהאפשרות לקיים משחק, נעשתה פנייה נוספת לאדומים, ששוב השיבו בשלילה. המטרה של המועדון היא לנסות להשיג את המקום הרביעי ולעשות מאמצים כדי לשחק באירופה.

עוד בוואלה!

יובאנוביץ' בספק לסכנין, המשחק מול דורטמונד לא ייערך

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב יואב תומר, עידן ורד, סתיו למקין, שלומי אזולאי. אריאל שלום
מרוכזים בליגה. שחקני הפועל תל אביב/אריאל שלום

כ-200 אוהדים הגיעו אתמול לביתו של שרון ניסנוב בסביון והבהירו כי יגבירו מעתה את המחאה אל מול הבעלים. בנוסף הבוקר הגיעו הבוקר כ-20 אוהדים למתחם חודורוב למחות נגד ההנהלה והשחקנים על ההשפלה בדרבי. כוח אבטחה הגיע למקום, ובשעות הלילה הודיעה הפועל תל אביב כי נעצר חשוד אחד בהפרות סדר ומעשי ונדליזם במתחם האימונים של האדומים, בזכות מידע שמשטרת ישראל אספה ממצלמות האבטחה במקום. "המועדון יפעל ביד קשה נגד מתפרעים שייסכנו את שלומם של שחקני הקבוצה ואנשי המועדון. אנו מודים לשוטרי תחנת יפו במרחב יפתח על פעולה מהירה ונחושה - ובטוחים כי ישימו ידם על מפרי סדר נוספים", נמסר מהפועל תל אביב.

בתוך כך, הקשר ההולנדי ריקרדו קישנה מאשר את הפרסום בוואלה! ספורט לפיו הוא מועמד לקבוצה. שחקן הכנף בן ה-27 שמשחק העונה בדן האח מהליגה השנייה בהולנד אמר אמש לתקשורת המקומית בעקבות הפרסומים: "בהחלט ייתכן שאשחק בהפועל תל אביב. שמעתי כבר על ההתעניינות שלהם בי. כן, דברים מתרחשים בגזרה הזאת, אבל כרגע אני מרוכז במטרות שנשארו לדן האח עד סוף העונה. על העתיד שלי תשמעו בזמן המתאים".

יחד עם זאת, בהולנד טוענים שבהפועל תל אביב מתלבטים מאוד אם להחתים את קישנה לאור היסטוריית הפציעות העשירה שלו.

ריקרדו קישנה שחקן דן האח. Soccrates Images, GettyImages
בדרך לישראל? ריקרדו קישנה/GettyImages, Soccrates Images

בעברו שיחק קישנה באייאקס שבמדיה גדל, נמכר ממנה ללאציו ב-2015 וממנה הושאל גם לליל הצרפתית לפני שחזר להולנד בעקבות קרע ברצועה הצולבת בעונת 2017/18, אך העונה הוא בהחלט מראה שהוא חוזר לעצמו והחמיץ שני משחקים בלבד בעקבות פציעות. קישנה בצעירותו גם שיחק בנבחרות הולנד, אבל במדי הבוגרת לא זכה להופיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully